پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/21 07:43
کد خبر: 6536

مراسم ازدواج یعقوب کریمی، فوتبالیست معروف + تصاویر

نیکی محرابی بازیگر جوان سریال پربیننده گسل با انتشار عکسی از حقله نامزدی خود و نوشتن Y.K در پروفایل صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش با یعقوب کریمی را تایید کرد.

موج باز نوشت : نیکی محرابی بازیگر جوان سریال پربیننده گسل با انتشار عکسی از حقله نامزدی خود و نوشتن Y.K در پروفایل صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش با یعقوب کریمی را تایید کرد. یعقوب کریمی متولد ۹ شهریور ۱۳۷۰، در شهرستان کوثر استان اردبیل، بازیکن فوتبال است .

 


تجاوز گروهی به مریم در مزارع ورامین! + جزئیات


 

 

یعقوب کریمی در باشگاه فوتبال استقلال تهران در پست بال تهاجمی بازی میکرد که با درخواست وینفرید شفر از تیم خارج شد. کریمی فوتبال خود را از جوانان پاس و سپس استقلال تهران آغاز کرد. یعقوب کریمی به مدت ۵ سال در تیم های پایه استقلال بازی کرد و بازوبند کاپیتانی تیم امید استقلال را بر بازو بست و سپس به بزرگسالان استقلال پیوست. 

یعقوب در دو فصل حضور خود در استقلال فقط در چند دیدار به میدان رفت و سال بعد توسط پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال از لیست کنار گذاشته شد و راهی نفت تهران شد.

در دو فصل حضور در نفت تهران ۵۲ بار برای این تیم به میدان رفت و موفق شد ۱۱ گل به ثمر برساند. کریمی پس از جدایی از نفت یک فصل در سپاهان حضور داشت و سپس او به استقلال بازگشت. وی همچنین در همه رده‌ های تیم ملی حضور داشته و در تیم ملی بزرگسالان نیز ۱۲ بازی کرده‌ است.

 

zcQTiBJvEPlz

 

k81lU7gISIQN

 

n3OicH9fo90Y

 

 

 

 

یعقوب کریمی برای همسرش نیکی محرابی نوشت:

 

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است.

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی.

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا.

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم و به تکرار تپش های قلبم دوستت دارم

 

L84NCRgCEsih

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l9882