پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/19 02:46
کد خبر: 2575

تصاویر لو رفته از ازدواج لاکچری قوچان نژاد و همسرش در هلند + تصاویر و بیوگرافی

رضا قوچان نژاد اما برای زندگی مشترک یک خانواده هنری مشهور را برگزیده، همسرش «سروین بیات» یک طراح مشهور دکوراسیون در آمریکاست که شرکتش در نیویورک و لس‌آنجلس طرف قرارداد کمپانی‌های مشهور و ستاره‌های هالیوودی است.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از سرپوش: اسفندماه دو سال گذشته بود که خبر ازدواج رضا قوچان نژاد در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. ماجرا از آنجا لو رفت که قوچان نژاد با انتشار عکسی از خود در کنار دسته گلی زردرنگ باعث شائبه ازدواج خود شد اما انتشار عکس دیگری که در آن دستان دختری را گرفته اما چهره قوچان نژاد مشخص نیست اما سرانجام در فروردین ماه سال گذشته رضا قوچان نژاد مراسم ازدواجش را در مشهد جشن گرفت. مهاجم محبوب تیم ملی که بزرگ شده هلند است و عاشق امام رضا (ع). پسر مهربان مشهدی، روز 11 فروردین همزمان با روز زن با همسرش در حرم امام هشتم شیعیان ازدواج کرد تا ناگهان به صدر اخبار برگردد.

 

 

 

PuBD81uVFBl3

 

رضا قچان نژاد و سروین بیات مراسم عروسی‌شان را در هتل مجلل “اینترکونتیننتال آمستل” شهر آمستردام  هلند  برگزار کردند.این مراسم باشکوه در حضور تعدادی از  ستاره‌های فوتبال  و همچنین هنرمندان سرشناس ایرانی برگزار شد که تصاویری از آن را در ادامه مشاهده می کنید؛

 

سروین بیات خواهر ستاره سینما ساره بیات می باشد که با فوتبالیست کشورمان رضا قوچان نژاد ازدواج کرده و مراسم عقد و ازدواج آنها نیز در روزهای ابتدایی سال 1395 در مشهد مقدس برگزار شد. این زوج مراسم ازدواجی در آمستردام هلند برگزار کردند و رسما زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

 

4jZg97RFHLNA

 

بیوگرافی رضا قوچان نژاد

 

رضا قوچان نژاد نورینا متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در مشهد است. خانواده رضا از کردهای کرمانج شمال خراسان رضوی هستند که بیشتر در قوچان، شیروان و بجنورد زندگی می‌کنند. رضا در یک خانواده ورزشی متولد شد. عموهای او جبار و جمال قوچان نژاد از مشهورترین والیبالیست‌های دهه ۶۰ بودند که سابقه عضویت در تیم ملی را هم دارند. پدر رضا قوچان نژاد هم به صورت آماتوری فوتبال بازی کرده و یکی از عموهایش سرمربی تیم لیگ برتری والیبال مشهد است. همچنین در خانواده مادری نیز «عقیل اعتمادی» گلر تراکتورسازی در لیگ سیزدهم، پسرخاله اوست که سابقه بازی در بلژیک و هلند را نیز دارد.

 

MTbPcV6c9WCt

 

ازدواج رضا قوچان نژاد:

رضا اما برای زندگی مشترک یک خانواده هنری مشهور را برگزیده، همسرش «سروین بیات» یک طراح مشهور دکوراسیون در آمریکاست که شرکتش در نیویورک و لس‌آنجلس طرف قرارداد کمپانی‌های مشهور و ستاره‌های هالیوودی است. خواهر همسر رضا قوچان نژاد نیز «ساره بیات» بازیگر مشهور سینماست که با فیلم اسکاری اصغر فرهادی «جدایی نادر از سیمین» مشهور شد. انتشار عکس‌های عروسی رضا در مشهد در سال ۹۴ منجر به شکایت این زوج و بسته شدن یکی از مشهورترین مجلات «لایف استایل» در ایران شد و بالاخره اینکه رضا به خاطر همسرش ۲ بار در سال‌های ۹۴ و ۹۵ پیشنهاد پرسپولیس را با وجود علاقه قلبی به این تیم رد کرد چون همسرش نمی‌تواند در ایران زندگی کند!

 
 
  • اخبار جنجالی: علی دایی و همسر اول و دومش + تصاویر

 
 

820_IranVarzeshi-1398-09-13_1575407398

حضور رضا قوچان‌ نژاد در تیم ملی فوتبال ایران

کارلوس کی روش در روز ۲۲ اکتبر ۲۰۱۱ طی تماسی تلفنی از رضا قوچان نژاد که در شهر لیر بلژیک بود، دعوت کرد که به تیم ملی فوتبال ایران بپیوندد. قوچان نژاد در مدت کم حضورش در تیم ایران تبدیل به یک ستاره شد و توانست با گلزنی در ۳ مسابقه پایانی مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ به یک قهرمان ملی تبدیل شود.

 

kxh85HVVX7Om

 

 

پیشینه باشگاهی رضا قوچان ‌نژاد

 

هیرنفین

در سال ۲۰۰۵ به باشگاه هیرنفین پیوست. رضا قوچان نژاد بازی حرفه‌ای خود را در آوریل ۲۰۰۶ در بازی خانگی در مقابل ای زد آلکمار به عنوان تعویضی به جای فرناندو درولد آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۶–۲۰۰۷ به تیم GO AHEAD EAGLES بصورت قرضی پیوست. در تابستان ۲۰۰۹ قوچان نژاد قراردادش با هیرنفین را به خاطر تحصیلات آکادمیک تمام کرد. بعلاوه این که، او بعنوان یک آماتور به تیم فوتبال GO AHEAD EAGLES در قرار داد دومش پیوست.

 

c4Xfc8lNhTrL

 

کمبور

اگرچه قوچان نژاد عضوی از تیم فوتبال GO AHEAD در فصل زمستان ۲۰۰۹–۲۰۱۰ بود ولی ناگهانی با کمبور قرار دادی ۲٫۵ ساله بست. او در اولین بازی خود برای کمبور در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۰ مقابل باشگاه فوتبال ویندام، ۹ ثانیه بعد ورود او اولین گلش را برای تیمش زد.

 

تیم سنت ترویدن

رضا در ۱۷ ژوین ۲۰۱۱ به باشگاه فوتبال سنت ترویدن پیوست. مدت قراردادش ۳ سال بود. او اولین گلش را در لیگ برتر فوتبال بلژیک به تیم براج زد.

 

استاندارد لیژ

در ۳۱ اوت ۲۰۱۲ او با توافق با تیم استاندارد لیژ به این تیم پیوست. قوچان نژاد با قرارداد ۳٫۵ ساله در ژانویه ۲۰۱۳ در حالی به استانداری لیژ ملحق شد که ۱۰ گل از دوازده بازی را در نیمه دوم فصل که در سنت ترویدن مانده بود زد. او اولین گلش برای لیژ را در ۱۹ می و در ۴–۳ پلی آف در بازی مقابل تیم لوکرن زد. در فصل پیش رو رضا به همراه تیم لیژ در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۳–۲۰۱۴ بازی می‌کند.

 

nDGt7PSnOBix

 

چارلتون اتلتیک

رضا قوچان نژاد در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۴ با قراردادی دو و نیم ساله به باشگاه فوتبال چارلتون پیوست.

 

 

الکویت کویت

رضا قوچان نژاد در مرداد ۱۳۹۳ در حالی که با باشگاه باشگاه فوتبال چارلتون قرارداد داشت، با اخذ رضایت نامه خود با قراردادی دوساله و به صورت قرضی به باشگاه فوتبال الکویت کیفان در لیگ برتر فوتبال کویت پیوست. وی پیش‌از پایان یافتن مهلت قرارداد و قبل از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ از این تیم کنار گذاشته شد.

 

 

 

 

الوکره قطر

رضا قوچان نژاد پس از اینکه توسط تیم الکویت کنار گذاشته شد، به تیم الوکره قطر پیوست.

 

 

هیرنفین هلند

رضا قوچان نژاد که مدت‌ها در فوتبال هلند کار کرده بود و سابقه بازی در آکادمی هیرنفین را نیز در پرونده دارد، بعد از ۷ سال به فوتبال هلند بازگشت و پیراهن هیرنفین را به تن کرد؛ و فصل قبل در تیم بحران زده چارلتون اتلتیک در لیگ دسته یک انگلیس بازی کرد و نتوانست کارنامه چندان خوبی در این تیم داشته باشد و بعد از اینکه قراردادش با این تیم به پایان رسید، به فوتبال هلند بازگشت تا پیراهن هیرنفین را به تن کند. او از چند تیم هلندی از جمله توئنت انخت نیز پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد تا در هیرنفین فوتبال خود را دنبال کند. قوچان نژاد در این فصل لیگ اردیویسه هلند ۱۹ گل زد و علاوه بر بهترین بازیکن سال هیرنفین، در تیم منتخب فصل ۱۷–۲۰۱۶ نیز جای گرفت و افتخاری شایسته برای فوتبال ایران به ارمغان آورد.

 

wCXBGWPdOSlx

 

افتخارات رضا قوچان نژاد

 رضا سال ۲۰۰۳ به تیم زیر ۱۶ سال هلند دعوت شد. سال بعد تیم زیر ۱۱ سال و ۲۰۰۵ زیر ۱۸ سال. سال بعد زیر ۱۹ سال و در تمام این رده‌ها بازی کرد و گل هم زد. او ۲۲ اکتبر ۲۰۱۱ با دعوت کی‌روش تیم ملی ایران را برگزید و اگرچه برخی مربیان وطنی مدعی شدند امثال او در ایران بسیارند (!) اما رضا با گلزنی در هر بازی نبوغ خود را ثابت کرد و ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ با زدن گل صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ در کره‌جنوبی بین مردم بسیار محبوب شد. گوچی در ۳۹ بازی ملی ۱۷ گل زده و یک اخطار دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/486ma2