پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/04/31 10:40
کد خبر: 16525

جشن تولد ۴۱ سالگی نیوشا ضیغمی

جشن تولد ۴۱ سالگی نیوشا ضیغمی با حضور بازیگران

 به گزارش شمانیوز :  نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹، تهران) بازیگر اهل ایران است.فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است، حالا یک بازیگر صاحب نام است و همسرش از تاجران نقره می باشد. نیوشا ضیغمی بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به کارگردان، مسعود جعفری جوزانی برای سریال در چشم باد معرفی شد. ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد. نیوشا ضیغمی با بازی در فیلم شوریده سال 1384 وی را نامزد سیمرغ بلورین کرد. او که کلا دو سریال برای تلویزیون بازی کرده است با فیلم پارک وی در سال 85 و اخراجی های مسعود ده نمکی در همان سال به شهرت رسید.

 
تصویر
 

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است.آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

 
بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.
 
 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eoaz