یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/17 08:50
کد خبر: 17249

از لباس دربی تا کیت سوم لباس استقلال و پرسپولیس در فروشگاه دربی شاپ

از زمان های گذشته تا به امروز، طرفداران تیم ها مانند رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و هر تیمی که فعالیت رسمی دارد و در جام های معتبر شرکت می کند، برای نشان دادن تعصب و علاقه خود به این تیم ها، لباس ها یا ست های هواداری را خریداری می کنند و در هنگام بازی این تیم ها باید این لباس ها حضور پیدا می کنند.

در کشور عزیزمان ایران نیز، این قاعده وجود دارد و طرفداران تیم های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال برای نشان دادن تعصب خود، لباس پرسپولیس یا لباس استقلال را خریداری می کنند.

حال ما به شما در ادامه می گوییم که شما می توانید  لباس پرسپولیس و لباس استقلال جدید را از چه فروشگاهی خریداری کنید.

فروشگاه دربی شاپ با هدف تامین لباس های با کیفیت و برطرف کردن ضعف لباس های بی کیفیت شروع به فعالیت کرد.

در ادامه در رابطه فروشگاه دربی شاپ بیشتر خواهید شنید.

 خرید لباس پرسپولیس با بهترین کیفیت

لباس پرسپولیس همواره از رنگ اصلی قرمز تشکیل می شود و در بعضی سال ها، رنگ های مشکی یا سفید نیز به رنگ قرمز اضافه می شود و ترکیب رنگ زیبایی را شکل می دهند.

همواره خرید لباس پرسپولیس با کیفیت بالا و قیمت مناسب از دغدغه های هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس بوده است.

باشگاه پرسپولیس همواره در شروع هر تورنمنتی لباس هایی را معارفه می کند که فقط مخصوص این تورنمنت ها می باشد.

حال می رویم سراغ لباس پرسپولیس که در فروشگاه دربی شاپ موجود می باشد.

جنس لباس های پرسپولیس موجود  در فروشگاه دربی شاپ، از جنس پلی استر سوزنی می باشد که از مزایای استفاده از این جنس می توان به ضد تعریق بودن این لباس ها اشاره کرد.

احتمالا شما مشاهده یا تجربه کرده باشید که لباس پرسپولیس را که خریداری میکنید جنس مناسبی ندارند و هنگام دویدن بسیار باعث تولید عرق می شود اما لباس پرسپولیس تهیه شده در فروشگاه این گونه نمی باشد و جریان عبور هوا نیز داخل این لباس ها وجود دارد که باعث می شود بدن شما کمتر عرق کند.

لباس پرسپولیس معمولا به دو صورت در بازار موجود می باشد، پلیری یا هواداری .

لباس پرسپولیس پلیری معمولا کیفیت های بسیار بالایی دارند و لباس هایی می باشند که خود بازیکنان تیم ها به تن دارند و قیمت هایی نجومی نیز دارند، اما شما می توانید لباس پرسپولیس هواداری درجه یک و با کیفیت را از فروشگاه دربی شاپ خریداری کنید.

شما با خرید این لباس های با کیفیت می توانید تا سال های سال از این لباس ها استفاده کنید و دیگر نیاز به خرید دوباره لباس پرسپولیس نیست.

لوگوی باشگاه پرسپولیس نیز که بر روی این لباس ها حک شده است به صورت گلدوزی شده می باشد؛ از مزایای این لوگوهای گلدوزی شده می توان به طول عمر بالای این لوگوها اشاره کرد.

این لوگوها به هیچ عنوان از روی لباس شما کنده نمی شوند و هیچ گاه شفافیت یا رنگ خود را از دست نمی دهند.

برخی از تولید کنندگان و فروشندگان لباس پرسپولیس از لوگوهای بی کیفیت چاپی استفاده می کنند که این لوگوها بعد از یک بار شست و شو یا بعد از چند بار استفاده کمرنگ می شوند و حالت اولیه و زیبای خود را از دست می دهند.

لوگوی آل اشپورت حک شده بر روی لباس پرسپولیس نیز به صورت ژله ای می باشد و خاصیت ژله ای بودن این لوگوها این است که دیگر این لوگوها از بین نمی روند و یا کمرنگ نمی شوند.

حال ما می خواهیم با توجه به عکس اطلاعاتی در رابطه مشخصات و کیفیت لباس پرسپولیس در اختیار شما قرار دهیم.

لباس

لباس پرسپولیس که شما در تصویر مشاهده میکنید، لباس اول تیم پرسپولیس برای مسابقات لیگ برتر ایران می باشد.

همانطور که مشاهده می کنید، در سر آستین های این لباس، نماد تخت جمشید استفاده شده است که مربوط به لوگوی تیم پرسپولیس می باشد. بر روی این لباس پرسپولیس نیز نمادی شبیه به نماد کرونا طراحی شده است که باعث افزایش زیبایی این لباس شده است.

یکی دیگر از تیم هایی که بسیار طرفدار دارد و همواره لباس های زیبایی را معارفه و طراحی می کند، تیم استقلال می باشد.

یکی از درخواست هایی که بسیار برای فروشگاه دربی شاپ ارسال شده شده است، تهیه و فروش لباس استقلال جدید بوده است.

 

خرید لباس استقلال جدید

لباس

لباس استقلال جدید که در تصویر مشاهده میکنید، لباسی است که باشگاه استقلال برای مسابقات لیگ برتر ایران معارفه و انتخاب کرده است.

این لباس توانست رضایت بسیارانی از طرفداران این تیم را جلب کند و بسیاری از هواداران درخواست تهیه لباس استقلال جدید را با بهترین کیفیت توسط فروشگاه دربی شاپ داشته اند.

لباس استقلال جدید تهیه شده در فروشگاه دربی شاپ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما با قیمت بسیار باور نکردنی می توانید این لباس های را خریداری کنید.

لوگوهای چاپی بر روی لباس استقلال جدید به گونه ای می باشد که تا سال ها از روی لباس محو یا حذف نمی شوند.

اسپانسر حک شده بر روی لباس استقلال جدید نیز به صورتی می باشد که بدن شما را اذیت نمی کند و به صورت چاپی نمی باشند که بعد از مدت ها از روی لباس کنده شوند.

حال در ادامه این مقاله می خواهیم که فروشگاه دربی شاپ را که احتمالا نامش را در بخش های قبل تر مشاهده کرده اید را معرفی کنیم و به شما توضیح دهیم که چرا شما برای خرید لباس های با کیفیت می توانید با فروشگاه دربی شاپ در ارتباط باشید.

معرفی فروشگاه دربی شاپ

فروشگاه دربی شاپ از سال 1398 فعالیت خود را به صورت رسمی و با هدف تهیه لباس های با کیفیت و استاندارد آغاز کرده است.

فروشگاه دربی شاپ همواره در پی جلب رضایت مشتریان بوده است و لباس هایی را  در اختیار مشتریان قرار می دهد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند .

فروشگاه دربی شاپ به دلیل اعتماد شما و تهیه لباس های با کیفیت همواره مورد اعتماد ورزشکاران ملی و فوتبالیستان نیز بوده است که یکی از بزرگترین افتخارات این فروشگاه است که این ورزشکاران برای تهیه لباس ورزشی به این فروشگاه مراجعه کنند.

تمام این مسائل نشان دهنده اعتماد شما مردم عزیز ایران به ما می باشد.

شما با خرید لباس پرسپولیس و خرید لباس استقلال جدید می توانید یک عدد ماسک هدیه نیز دریافت کنید.

اگر محصولی که برای شما ارسال شد، با محصولی که شما خریداری کرده اید، چه از لحاظ سایز و چه از لحاظ کیفیت تفاوت داشت، شما به راحتی می توانید این لباس ها را مرجوع کنید تا توسط این فروشگاه بررسی شود و لباس های با کیفیت و هم سایز شما برای شما ارسال شود.

خوشحالیم که توانسته ایم پخش بیشتر لباس های استقلال و پرسپولیس را بر عهده داشته باشیم و نظر گرم شما عزیزان را همراه خود داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ejd7