پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/24 06:51
مهدی طارمی
کد خبر: 16728

بازتاب رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی در رسانه اسپانیایی

گزارش موندو دیپورتیوو از مهدی طارمی: پوشکاش ایرانی، اتلتیکومادرید را تهدید می کند.

به گزارش رصد ورزشی: رسانه اسپانیایی موندو دیپورتیوو در گزارشی مهدی طارمی را به خوانندگانش معرفی کرده است.

به نقل از موندو دیپورتیوو، از هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، پورتو امشب به همراه مهدی طارمی مقابل اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه قرار می گیرد. به همین بهانه، رسانه اسپانیایی موندو دیپورتیوو گزارش کاملی از مهدی طارمی تهیه کرده است.

موندو دیپورتیوو مهدی طارمی را پوشکاش ایرانی نامیده است و به اتلتیکومادرید هشدار داده است که باید از مهاجم شماره 9 پورتو بترسند. این رسانه با تیتر پوشکاش ایرانی، اتلتیکو را تهدید می کند با اشاره به این که مهدی طارمی همان کسی است که گل فوق العاده مقابل چلسی را به ثمر رساند و این گل در نهایت بهترین گل فصل گذشته لیگ قهرمانان شد، او را پوشکاش فعلی مسابقات معرفی کرده است و گل او را یکی از بهترین گل های تمام ادوار لیگ قهرمانان نامیده است.

این رسانه در ادامه مدعی شده است که درخشش پورتو در فصل گذشته لیگ قهرمانان به مقدار زیادی به خاطر درخشش طارمی بوده است. موندو دیپورتیوو در ادامه با اشاره به این که حضور فوتبالیست های ایرانی در تیم های بزرگ اروپایی به ندرت اتفاق می افتد، اشاره ای به تجربه اندوزی طارمی در شاهین و ایران جوان بوشهر و همچنین پرسپولیس داشته است و طارمی را سفیر فوتبال کشورمان معرفی کرده است.

دیپورتیوو در ادامه به گلزنی طارمی به یوونتوس نیز اشاره ای داشته است و او را اولین ایرانی نامیده که در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان گلزنی می کند.

نکته جالب دیگر در مورد گزارش موندو دیپورتیوو این است که رسانه اسپانیایی در معرفی طارمی او را بازیکنی معرفی کرده است که در ایران علاوه بر درخشش در اروپا به خاطر رابطه اش با سحر قریشی به شهرت زیادی رسیده است.

رابطه سحر با امید علوی هیچ گاه از صیغه فراتر نرفت و سحر دوباره مجرد شد و این بار سحر به سراغ یک چهره ورزشی مشهور رفت. به یکباره شایعه عجیبی درباره مهدی طارمی که سال 97 ستاره اول پرسپولیس بود منتشر شد و بلافاصله عکس هایی از رابطه آقای فوتبالیست با سحر قریشی فضای مجازی را پر کرد. حالا دیگر همه می دانستند که سحر قریشی با مهدی طارمی وارد رابطه شده و بعد از مدتی که مهدی راهی فوتبال قطر شد تصاویری از عاشقانه های مهدی و سحر در قطر منتشر می شد.

اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و گویی رابطه مهدی و سحر به انتهای خط رسید. حسن ختام این ماجرا هم عکس های آتلیه ای لو رفته سحر قریشی با مهدی طارمی بود تصاویر که خیلی ها معتقدند سحر برای انتقام از طارمی منتشر کرده است.

در این بین همه منتظر واکنش کمیته انضباطی و احتمالا محرومیت مهدی طارمی به علت انتشار تصاویر خلاف عرف بودند اما شاید بخت و اقبال با مهدی یار بود که او در آن زمان ایران نبود در لیگ پرتغال حضور داشت.

مهدی طارمی

سیر تا پیاز رابطه مهدی طارمی و سحر قریشی

رابطه سلبریتیها همیشه و در همه جای جهان مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و از فوتبالیست ها گرفته تا بازیگران فرقی ندارد هرکسی که چهره مشهوری است زندگی شخصی اش را نمیتواند از دید عموم و رسانه ها پنهان کند چرا که در نهایت خبرنگاران و مردم از آن سر درمی اورند.

در این صفحه میخواهیم درباره مهدی طارمی و سحر قریشی صحبت کنیم فوتبالیست مطرح تیم ملی و سحر قریشی بازیگر سرشناس سینما که مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند و زمانی که خبرنگاران درباره این رابطه از انها سوال میپرسیدند این دو نفر تکذیب میکردند و میگفتند هیچ رابطه ای وجود ندارد.

تا اینکه فیلمی از آنها در مرکز خرید کشور قطر لو رفته و دیگه ماجرای رابطه شان علنی شد و نمیتوانستند ان را تکذیب کنند.

مدتی از آنها خبری نبود تا اینکه روزنامه خبر ورشی نوشت که خانم بازیگر 50 هزار دلار از اقای فوتبالیست اخاذی کرده است!

همین باعث شد دوباره همه نگاه ها به سمت مهدی طارمی و سحر قریشی برود.

انتشار عکس های دو نفر انها که در آتلیه در کنار هم گرفته بودند موضوع رابطه انها را کاملا رسانه ای کرد.

آنها که قرار بود ازدواج کنند در نهایت رابطه شان شکراب شد.

ماجرای آشنایی و جدایی

این دو در یک مراسم و مهمانی ویژه با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه دو طرف نزدیک و نزدیک تر شد و اوج آن در جشن تولد خانم بازیگر بود. آقای فوتبالیست کادویی گرانقیمت و به روایتی ۵۰ میلیون تومانی برای ستاره سینما خرید و به عنوان هدیه تولد در حضور دوستانش به او داد تا خیلی ها باور کنند عاشق طرف شده است و…

در حالی که چند صباحی از آقای فوتبالیست و خانم بازیگر خبر چندانی در دسترس نیست اما شنیدیم رابطه این دو از گذشته هم گرم تر شده است. گویا فوتبالیست ملی پوش که از خواستگاری و ازدواج دائمی با هنرپیشه معروف به دلیل مخالفت خانواده و مادر نا امید شده راه دیگری در پیش گرفت.

شنیدیم آقای فوتبالیست با خانم بازیگر عقد ازدواج موقت بسته و با خیال راحت همه جا هم او را با خود می برد. البته روح مادر و خانواده فوتبالیست معروف از ازدواج موقت او با ستاره سینما بیخبر بود و اگر متوجه داستان می شد…

چه کسی عکسهای آنها را پخش کرد؟

بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399n9w