چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/14 08:23
کد خبر: 14459

صحبت های جنجالی فروغی درباره عادل فردوسی پور+ فیلم

اظهارات مدیر شبکه سه سیما درمورد پیشنهاد کاری به عادل فردوسی پور را ببینید.

چندی پیش عادل فردوسی‌پور در مراسم رونمایی از ترجمه جدید کتابش و در گفتگو با سروش صحت از علاقه اش به گزارشگری سخن گفت و اینکه آن را بیشتر از حوزه‌های دیگر دوست دارد.

 

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما حالا به فاصله اندکی از این حرف‌ها و در پی حاشیه‌های ادامه‌دار غیبت فردوسی پور در این شبکه سخنانی گفته که در قالب یک ویدئو در فضای مجازی منتشر شده است.

وی گفتگویی در یک جمع دانشجویی به‌صورت برخطداشته و در بخشی از آن درباره فردوسی‌پور سخنانی گفته است که در زیر می‌خوانید:

 

 

محبوبیت و تخصص‌اش بر ما پنهان نبود

علی فروغی در ابتدا درباره توقف برنامه ۹۰ توضیح می‌دهد: دیگر نمی‌شد این‌جوری ادامه داد. نه محبوبیت ایشان (عادل فردوسی‌پور) برای ما پنهان بود و نه تخصص ایشان پنهان بود. منتها بهترین دروازه‌بان هم دائماً در خط دیگری کار کند، باید یکی دیگر را دروازه‌بان بگذارید و درباره ایشان مهمترین بحث این بود که کار از مدار خارج می‌شد و باقی هم نگاه می‌کردند و می‌گفتند اگر کسی می‌تواند از مدار خارج شود و به خاطر محبوبیتش کسی به او چیزی نگوید، ما هم همین کار را بکنیم. صداوسیما از هم می‌پاشید این‌جوری. ناگزیر بودیم از اینکه این تصمیم گرفته شود.

فروغی در عین حال تأکید دارد: راه هم برای او باز است و مظلوم‌نمایی هم می‌کند. شما بدانید در همین یک سال اخیر چون او بالاخره کارمند رسمی صداوسیما است، ما حدود یک میلیارد از مطالبات او را داده‌ایم. ترفیع شغلی او که نوبتش رسیده بود به امضای خود بنده انجام شد. شبکه ورزش زیر نظر شبکه است و او عدد خیلی درشتی از «فوتبال ۱۲۰» گرفته است.

پیشنهاد گزارشگری دادیم

مدیر شبکه سه سیما همچنین عنوان کرد: ما به او گفتیم بیا گزارش کن، خودش قبول نکرد. می‌خواهم بگویم برخلاف مظلوم‌نمایی که وجود دارد، در همان دوره‌ای که از مهاجرت حرف می‌زد. در همان دوره از فوتبال ۱۲۰ درخواست داده بود. منتها بلد هستند، رسانه هم دارند رسانه‌هایشان هم زنجیره‌ای به هم متصل هستند. فضای مجازی دست ما نیست. اینگونه ادراکی هم در جامعه درست کرده‌اند...

وی در پایان این ویدئو که تنها بخشی از آن منتشر شده است، گفت: ما کارهای زیادی داریم و از کارهای خود می‌مانیم، اداره شبکه از هفت صبح تا یک و نیم شب که فوتبال‌های خارجی تمام می‌شود همه‌اش گرفتاری است.

 

 

منبع: مهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3keeo8