شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/11 20:13
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 26338

خرید فالوور اینستاگرام چه مزایایی خواهد داشت؟

اگر در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، شاید مهم‌ترین دغدغه‌ای که تا به حال با آن مواجه شده‌اید، بحث افزایش فالوور است. راهکارهای مختلفی برای بیشتر کردن دنبال کنندگان وجود دارد اما سوال مهمی که اینجا مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توان با کمترین هزینه و در کمترین زمان بیشترین فالوور را جذب کرد؟ در جواب باید بگوییم که خرید فالوور می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. البته لازم است بدانید که خرید فالوور روش‌ها و اصول مربوط به خود را دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 خرید فالوور برای چه پیج‌هایی مناسب است؟

هدف اصلی از افزایش فالوور این است که محصولات، خدمات و پست‌های ما بیشتر دیده شود و در نهایت بتوانیم درآمد بالایی داشته باشیم. به همین خاطر شما هر زمان که خواستید، می‌توانید اقدام به خرید فالوور واقعی اینستاگرام کنید.

همچنین فرقی نمی‌کند که کسب و کار شما فروش کالا و خدمات است و یا تبلیغ دیگر پیج‌ها، به هر حال اگر تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، تعداد بیشتری با شما آشنا می‌شوند. از طرفی هم تعامل پست‌هایتان به شدت بالا می‌رود و به صفحه اکسپلور می‌روید. با ورود به اکسپلور نیز می‌توانید فالوور هدفمند بیشتری به دست آورید.

بنابراین برای دستیابی به اهداف خود در اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها خرید فالوور اینستاگرام است.

کدام نوع از فالوور را خریداری کنیم؟

در هنگام خرید فالوور اینستاگرام ممکن است با عبارت‌هایی همچون خرید فالوور فیک ، خرید فالوور خارجی و یا دیگر موارد مواجه شوید که در ادامه تک تک آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  • فالوور فیک: این نوع از فالوورها فقط جنبه نمایشی داشته و تنها عدد فالوورهای شما را بیشتر نشان می‌دهد و هیچگونه فعالیتی ندارد. منظور از نداشتن فعالیت این است که پست‌های شما را مشاهده و لایک نمی‌کند.
  • فالوور واقعی: فالوور واقعی همانطور که از اسم آن پیداست، یک انسان واقعی بوده و به پست‌های شما واکنش نشان می‌دهد. به همین خاطر باعث می‌شود تعامل پست‌ها بالا برود و وارد اکسپلور شوید.
  • فالوور خارجی: مکان این فالوور خارج از ایران است و می‌تواند هم واقعی باشد و هم فیک.
  • فالوور ایرانی: فالووری است که مکانش در ایران است و این هم مثل فالوور خارجی می‌تواند هم فیک باشد و هم واقعی.

توصیه ما به شما این است که اگر مشتری‌های شما ایرانی هستند، به سراغ خرید فالوور واقعی ایرانی بروید و هرگز فالوور فیک خریداری نکنید. البته اگر مشتری کسب و کار شما افراد خارجی هستند، خرید فالوور خارجی می‌تواند برای شما مناسب باشد.

f27d907a-f758-4bb3-9234-46d69372fef1

آیا تنها خرید فالوور می‌تواند پیج ما را رشد دهد؟

دقت داشته باشید که خرید فالوور به تنهایی کمک زیادی به شما نخواهد کرد. خرید فالوور باید در کنار تولید محتوا انجام بگیرد تا نتیجه فوق العاده‌ای را از آن بگیرید. فرض کنید یک نفر به تازگی وارد پیج شما شده است و در پیج هیچ محتوایی وجود ندارد و یا محتوای شما کیفیت لازم را ندارد. در این حالت چرا باید شما را فالو کند؟ و یا اگر شما را فالو کرده، چرا باید در پیجتان بماند؟

بنابراین همزمان که در حال تولید محتوا هستید، اقدام به خرید فالوور واقعی کنید. همچنین در کنار اینکار می‌توانید از سایر روش‌های افزایش فالوور مثل تبلیغات، هشتگ گذاری، تعامل با دیگران و برگزاری مسابقه نیز استفاده کنید.

خرید فالوور واقعی بدون ریزش

هنگامی که می‌خواهید فالوور خریداری کنید، دقت داشته باشید که ریزش کمتری داشته باشد. چرا که اگر ریزش فالوورها زیاد باشد از طرف اینستاگرام امتیاز منفی دریافت خواهید کرد و به ضرر پیج شما تمام می‌شود. البته تولید محتوا نیز در جلوگیری از ریزش فالوور نقش بسیار مهمی دارد.

مفتخریم اعلام کنیم که آپ فالو برترین ارائه دهنده خدمات اینستاگرام بوده و فالوور واقعی و ایرانی را با کمترین ریزش در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. فالوورهای آپ فالو بهترین کیفیت را داشته و در عین حال از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسولیتی بابت آن ندارد ....


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n95dk