چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/03 09:30
کد خبر: 8066

بیوگرافی مهناز افشار + عکس

رسانه وابسته به صداوسیما طی خبری از نقشه گردنبند مهناز افشار در برنامه پرشیا گات تلنت انتقاد کرده. باشگاه خبرنگاران و برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند در نقشه گردنبند مهناز افشار، جایی برای استان خوزستان نیست و مهناز افشار متهم به یک نقشه جدایی‌طلبانه شد.

رسانه وابسته به صداوسیما طی خبری از نقشه گردنبند مهناز افشار در برنامه پرشیا گات تلنت انتقاد کرده. باشگاه خبرنگاران و برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند در نقشه گردنبند مهناز افشار، جایی برای استان خوزستان نیست و مهناز افشار متهم  به یک نقشه جدایی‌طلبانه شد.

بخش از متن باشگاه را بخوانید: «مهناز افشار که ماه‌ها است فعالیت خود را در یک شبکه سعودی شروع کرده، هربار با اقدام و عملی وطن فروشانه حواشی تازه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی می‌سازد. مهناز افشار در آخرین اجرا و حضور خود در این برنامه ماهواره‌‌ای، گردنبندی از نقشه ایران را بر گردن انداخته بود که در آن استان خوزستان از نقشه حذف شده بود.»

مهناز افشار  که همیشه خبر ساز شده و از حاشیه دور نبوده است این بار عکس در چهارشنبه سوری در صفحه اش  منتشر کرده است که حجابی ندارد و این مسئله برای کاربران حسابی جنجال ساز شده است . پست مهناز افشار را در زیر می بینید : 

WhatsApp Image 2020-03-19 at 2.36.48 AM (1)

نام اصلی: مهناز افشار

زمینه فعالیت مهناز افشار: بازیگر

تاریخ تولد مهناز افشار: ۲۱ خرداد ۱۳۵۶

۱۱ ژوئن ۱۹۷۷

تهران، ایران

محل زندگی مهناز افشار: تهران

ملیت: ایران ایرانی

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۶ تا کنون

همسر مهناز افشار: یاسین رامین

فرزند مهناز افشار: لیانا رامین (دختر)

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,عکسهای جدید مهناز افشار

 عکس جدید مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار:

 مهناز افشار (متولد ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی سینما است.

مهنار افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد وی به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rm7b3