جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/05 21:30
ایران خودرو
کد خبر: 35949

ایران خودرو از سوگولی جدیدش رونمایی کرد | ایران خودرو محصول جدیدش را به حراج گذاشت

مدیرعامل ایران خودرو با تشریح جزئیات جدیدی از درباره طرح فروش فوری ایران خودرو به شکل لیزینگ، از ادامه قرعه‌کشی محصولات شرکت خودروسازی خبر داد.

رصد ورزشی:مدیرعامل ایران خودرو با تشریح جزئیات جدیدی از درباره طرح فروش فوری ایران خودرو به شکل لیزینگ، از ادامه قرعه‌کشی محصولات شرکت خودروسازی خبر داد.مهدی خطیبی در گفت‌وگویی درباره گلایه‌های مردم از تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده و فروش فوری ایران خودرو، گفت: طی ۷ سال گذشته هیچ گاه آمار تعهدات ایران خودرو این قدر پایین نبوده است امروز آمار تعهدات ایران خودرو حدود ۲۲۰ هزار دستگاه است که اگر نسبت به تولید امسال محاسبه کنیم می‌توان گفت که طی یک دهه اخیر نسبت تعهدات به تولید به میزان فعلی پایین نبوده است.

ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور پوشش تقاضای موجود در بازار این شرکت، عرضه خودروهای هایما در بورس کالا را هفته آینده نیز ادامه می‌دهد.

این شرکت در اطلاعیه مهم خود آورده است؛ با توجه به پیش‌بینی استقبال متقاضیان از عرضه دو هزار دستگاه خودرو هایما S۷ طی فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، ایران خودرو در تلاش است تا هفته آینده نیز شرایط عرضه‌های بیشتر را مهیا کند و در عین حال این عرضه‌ها متناسب با روند تولید این محصول تداوم خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، خودروهای هایما S۷ فردا با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان و به صورت ۵۰ درصد پیش پرداخت در بورس کالا عرضه خواهد شد و موعد تحویل آن نیز با احتساب تعطیلات نوروز ۱۰۵ روزه خواهد بود.»

شرکت ایران خودرو قیمت رسمی محصولات خود را ویژه بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

شرکت ایران خودرو قیمت رسمی محصولات خود را ویژه بهمن ماه 1401 را اعلام کرد که در مقایسه با ماه های قبل تغییری نداشته است.

فروش فوری ایران خودرو

خطیبی در پاسخ به این پرسش که آیا زیان انباشته ایران خودرو با عرضه خودرو در بورس کاهش یافته، تصریح کرد: قطعا هر سیاستی که منجر به کاهش فروش زیر نرخ تمام شده کالا شود در نهایت به کاهش زیان انباشته کمک می‌کند. عرضه خودرو در بورس نیز یکی از این راه‌ها است از ابتدای عرضه خودرو در بورس کالا تا یکشنبه هفته جاری حدود ۱۸ هزار دستگاه عرضه شده و ماکماکان عرضه‌ها و فروش‌ها در طرح‌های جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده ادامه خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bv9y