پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/03 10:29
لیونل مسی
کد خبر: 40014

رستوران لوکس لیونل مسی به سبک سالت بی +عکس

رستوران جدید لیونل مسی بخاطر قیمت‌های گرانش مورد انتقاد مشتری‌ها قرار گرفت.

لیونل مسی یکی از بهترین و مشهورترین بازیکنان فوتبال جهان است. لیونل مسی در 24 ژوئن 1987 در شهر روزاریو، آرژانتین به دنیا آمد و اکنون به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در باشگاه بارسلونا فعالیت می‌کند.لیونل مسی بیشتر به خاطر سرعت و تکنیک بالایش در زمین، قابلیت هدایت توپ در فضای کوچک و نیز پرداختن به بازی در شرایط دشوار شناخته شده است. لیونل مسی پیش از این بارها به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان شناخته شده و تعداد زیادی از جوایز و افتخارات برایش اهدا شده است. همچنین لیونل مسی به عنوان یکی از سرمربیان تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز فعالیت می‌کند و در سال 2014 به‌عنوان کاپیتان تیم آرژانتین در مسابقات جام جهانی حضور داشت.عکس های زیر از رستوران لیونل مسی است.

طرفداران لیونل مسی او را به خاطر گرفتن 18.30 پوند برای یک بشقاب ماکارونی مورد انتقاد قرار دادند. قیمت راویولی (نوعی پاستای کوچک با تکه‌های گوشت و سبزیجات و پنیر) در این رستوران 39.20 پوند است، اگرچه پر از خرچنگ است. بازیکن 35 ساله پاری‌سن‌ژرمن دسر شکلاتی توپ طلای 30.90 پوندی را نیز در رستورانش می‌فروشد. هواداران گفتند که فقط در صورتی هزینه آن را می‌پردازند که اسطوره سابق بارسلونا شخصا آن را سِرو کند.

مسی

اینفلوئنسر اسپانیایی «مونیکا موران» از رستوران «هینچا»ی مسی واقع در هتل پنج ستاره «میم» بازدید کرد. مونیکا کلیپی از سفرش به این رستوران را با 9.4 میلیون دنبال‌کننده خود در تیک‌تاک به اشتراک گذاشت. این ویدیو با 13.8 میلیون بازدید در فضای مجازی وایرال شد.

مسی

مونیکا گفت: «ما یک پیتزا سفارش دادیم که واقعاً خوب بود. آنها آمدند تا گوشتی را که قرار بود برایمان درست کنند به ما نشان دهند و حقیقت این است که 10 از 10 بود، باورنکردنی.» در پایان، گروه تصمیم گرفت به افتخار هفت توپ طلای فوتبالیست، دسر توپ فوتبال او را سفارش دهد.

مسی

مونیکا این غذای شیرین را «ترکیبی بسیار عجیب» توصیف کرد. او افزود: «اگرچه بسیار زیبا بود، اما داخل آن فقط خامه، بادام‌زمینی، ذرت بو داده و مارشمالو بود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nr5bx