جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/27 00:01
آرات حسینی
کد خبر: 39686

کامنت جنجالی آرات حسینی پای پست کریستیانو رونالدو+عکس

صفحه اینستاگرامی آرات حسینی با انتشار یک کامنت جالب پای پست کریستیانو رونالدو سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است.

آرات حسینی متولد 8 مهر 1392 در مازندران، نابغه ورزشی فوتبال است.آرات حسینی اعجوبه و نابغه است.آرات حسینی با مربیگری پدر از سن یک سالگی فعالیت خود را بدون هیچ گونه حامی، در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرده. آرات حسینی مورد تحسین قرار گرفت.آرات حسینی حالا فوتبال بازی می کند و علاقه زیادی دارد جا پای مسی بگذارد.

در روزهای گذشته آرات حسینی کودک مشهور فضای مجازی بیش از هر زمان دیگری در مرکز توجه رسانه ها و کاربران قرار داشته است.

البته این کودک با استعداد از همان بدو تولد و روزهای آغازین کودکی اش با انتشار مطالبی از سوی پدرش در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.

اما در این چند روز اخیر ماجرای جنجالی قطع رابطه آرات حسینی با آکادمی سپاهان و حواشی به وجود آمده پس از آن بیش از پیش همگان را به سمت و سوی این کودک مازندرانی جلب کرده است.

در همین خصوص شب گذشته صفحه اینستاگرامی این این استعداد فوتبال کشور با گذاشتن کامنت جالبی پای آخرین پست کریستیانو رونالدو سوژه داغ مخاطبان مجازی شده است.

آرات حسینی مهاجرت می کند

 داستان آرات حسینی، پسر خاص ایرانی، این روز‌ها وارد فاز تازه‌تری شده است.

او که عضوی از باشگاه سپاهان شده بود حالا از این تیم هم جدا شده است. البته پدر مدعی شده که باشپاه سپاهان در پی کسب درآمد از اینستاگرام آرات بوده و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

با این حال این موضوع بخشی از ماجرا، چون مصاحبه یکی از مربیان این باشگاه و فاش کردن این موضوع که آرات استعداد خاصی در فوتبال ندارد.

آرات حسینی

و بیشتر به درد کار‌های نمایشی می‌خورد و یا اینکه پدر آرات بیش از اندازه به او فشار آورده و صفحات رشد این بچه بسته شده، حسابی جنجالی و باعث شده تا بسیاری دوباره از پدر آرات بابت کاری که با این پسر می‌کند انتقاد کنند.

در همین راستا، پدر آرات واکنش تندی داشته و ضمن توهین به ایرانی‌ها و عقده‌ای خواندن آن‌ها تهدید به مهاجرت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nrj5g