پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/22 12:22
تیم پرسپولیس
کد خبر: 39425

مسجل شدن رتبه سوم برای استقلال |قهرمانی تیم پرسپولیس به هفته آخر موکول شد

درمسابقات هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی ماندند.

به گزارش خبر رصد ورزشی:تیم پرسپولیس یکی از محبو ترین  تیم های فوتبال بین مردم است. تیم پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شد.تیم پرسپولیس در هفته آخر با سپاهان بازی دارد.تیم پرسپولیس همیشه در زمین می درخشد.

 دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ برتر در حالی  از ساعت 18 آغاز شد که همچنان سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند. از سویی دیگر در انتهای جدول نیز رقابت بین چند تیم قعرنشین مس کرمان، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و ملوان انزلی برای سقوط نکردن جریان دارد.

نتایج مسابقات به صورت زنده به شرح زیر است:

پرسپولیس 4 - گل گهرسیرجان صفر

داور: محمدحسین زاهدی‌فر 

گل: مهدی ترابی (23 و 32 و 49) و سعید صادقی (45) برای پرسپولیس

* شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه را فروزان دفع کرد و توپ برگشتی را مهدی ترابی با یک ضربه دقیق تبدیل به گل اول پرسپولیس کرد. فیلم گل اول پرسپولیس را اینجا ببینید.

* ضربه کاشته پرسپولیس از راه دور را مهدی ترابی با یک شوت محکم و دقیق  به گل دوم پرسپولیس و خودش تبدیل کرد. فیلم گل دوم پرسپولیس را اینجا ببینید.

* توپ ربایی عیسی‌ آل‌کثیر یک موقعیت گلزنی برای پرسپولیس فراهم آورد و او در محوطه جریمه توپ را به سعید صادقی پاس داد و شوت محکم او طاق دروازه گل‌گهر را فرو ریخت. فیلم گل سوم پرسپولیس را اینجا ببینید.

* خط دفاع گل گهرسیرجان جا ماند و توپ به مهدی ترابی رسید و او هم با یک ضربه چیپ از بالای سر محسن فروزان گل سوم خودش و گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند. فیلم گل چهارم پرسپولیس را اینجا ببینید.

کارت زرد: علی اصغر عاشوری و محمد خدابنده‌لو از گل‌گهر سیرجان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bn57