جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/16 11:49
کریم باقری
کد خبر: 39205

عکس کریم باقری و همسرش | عکس جدید کریم باقری کنار همسرش

جدیدترین عکس کریم باقری در کنار همسرش منتشر شد.

کریم باقری یکی از بی‌حاشیه ترین بازیکن ایران بوده است. کریم باقری  متاهل است و فرزند دارد. کریم باقری پیشکسوت دنیای فوتبال که یکی از اسطوره های قدیمی و شایسته پرسپولیس بوده و سال ها برای این تیم فعالیت ورزشی و بازی های بی نظیری را در پست هافبک با قدی حدود ۱۸۶ سانتی متر ارائه داده است همین که به عنوان مربی نیز تیم محبوب خود را رها نکرده و در آنجا مشغول به کار است. کریم باقری  سالها پیش با خانمی به اسم لیلا ازدواج کرد و دارای دو فرزند به اسم امیر وامید می باشد.وی با 50 گل ملی، دومین گلزن برتر تیم ملی ایران شناخته می شود.

کریم باقری

خصوصیات  فردی  و اخلاقی کریم باقری

یکی از بهترین غذاها وعلاقه این بازیکن قدیمی تیم پیروزی کباب است و همیشه از کباب های خوشمزه و خوش طعم کبابی قدیمی حاج علی در بازار تبریز یاد کرده و می گوید هیچ چیز جای آن را نمیگیرد

در همان دوران جوانی و زمانی که به فوتبال خدمت می کرد علاقه وافری به ولوو های زرد رنگ سوئدی داشت و همیشه آرزویش این بود که یکی از آنها را داشته باشد به همین دلیل با هم یاری کمک مالی و تشویق پدرش و پس انداز هایی که خودش نیز داشت توانست چند دستگاه از این نوع کامیونهای مورد دلخواه خود را خریداری کرده تا بتواند به رویایی که دردسر دارد بپردازد. 

کریم باقری

این بازیکن محبوب جهانی طبق نظرسنجی تاریخ فدراسیون و آمارگیری بین المللی فوتبال lFFHS به عنوان یکی از برترین با استعداد ترین فوتبالیست جهان برگزیده شد و نام مرد سال فوتبال ایران را در سال ۱۳۷۸ به او دادند.  فعالیت ورزشی این بازیکن در باشگاه های پرسپولیس تهران ، السد قطر ، چارتون انگلستان ، النصر امارات ، آرمینیا بیله فلد آلمان ، کشاورز  تهران و تراکتور سازی با مربیان حرفه ای صورت گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axqyg