پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/12 05:10
قتل
کد خبر: 39114

پسر بی رحم پدر و مادرش را به قتل رساند + جزییات

پسر جوان در اقدامی هولناک پدر و مادرش را با چکش به قتل رساند و جسد آنها را برای پنهان ماندن این جنایت داخل چاه خشک شده در خانه باغ شان انداخت.

سرهنگ حسین تُرکیان، رییس پلیس اصفهان در خصوص این قتل عام خانوادگی گفت: ساعت 19 روز شنبه 9 اردیبهشت ‌ماه، ماموران پلیس اصفهان در جریان کشف اجساد یک زن 65 ساله و شوهر 73 ساله اش از داخل چاه آب داخل خانه‌ ای در یکی از محله‌ های شهر کوشک از توابع خمینی شهر قرار گرفتند و خیلی زود تیم ویژه ای از پلیس آگاهی و کارشناسان بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند.

پس از خارج شدن اجساد این زوج از عمق 10 متری چاه آب ، تحقیقات کلید زده شد و ماموران پی بردند پسر چهارم این خانواده که جوانی 41 ساله است 4 ساعت قبل به خانه پدر و مادرش مراجعه کرده و با ضربات هولناک چکش آنها را به قتل رسانده و جسد آنها را داخل چاه انداخته و پا به فرار گذاشته است.

همین سرنخ ها کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و فنی این جوان در یک از محله های خمینی شهر را ردیابی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه این جوان را که مشکل روحی و روانی دارد دستگیر کردند.

پسر جوان پس از دستگیری ادعاد کرد بخاطر بی توجهی پدر و مادرش و تبعیض هایی که بین او و دیگر اعضای خانواده اش می گذاشتند و بخاطر اینکه او را در بیمارستان روحی و روانی بستری کرده اند به خشم آمده و در یک اقدام انتقام جویانه دست به قتل پدر و مادرش زده است.

جزییات از شاهدان ماجرا

یکی از اهالی محل در خصوص جزییات این پرونده به خبرنگار ایران گفت: خانواده شهبازی صاحب 5 فرزند دختر و پسر دارد که پسر 41 ساله شان در اقدامی هولناک دست به قتل پدر و مادرش زد و این در حالی است که یکی دیگر از فرزندان خانواده شهبازی دچار بیماری روحی و روانی است که شرایط سرپرستی او با این جنایت سخت تر شده است.

وی گفت: خانواده شهبازی یک خانه باغ بزرگ دارد که آن را بین فرزندانش تقسیم کرده بود و پسرش که دست به این قتل زده در کنار خانه پدر و مادرش است که در حیاط خانه قربانیان جنایت یک چاه 12 متری است که خشک شده بود و پسر خانواده پس از قتل هولناک جسد پدر و مادرش را داخل این چاه انداخته بود.

مرد جوان ادامه داد: 2 ماه قبل بود که پسر جوان در درگیری که با خانواده اش داشت پدرش را مصدوم کرد و پدر خانواده با توجه به اینکه فرزندش دچار بیماری روحی و روانی است تصمیم گرفت او را به آسایشگاه بیماران اعصاب و روان منتقل کند اما پس از چند روز پسر خانواده به پدرش قول داد که داروهایش را به موقع مصرف کند و با این شرط توانست دل پدرش را به دست آورد و با رضایت خانواده اش از آسایشگاه بیرون آمد و به خانه بازگشت.

وی افزود: از یک ماه قبل بود که پسر خانواده دوباره شروع به ایجاد دردسر و درگیری با خانواده اش کرد تا اینکه با حضور پلیس و ماموران آتش نشانی متوجه این جنایت هولناک شدیم.

افشای راز قتل در خانه باغ

مرد جوان در خصوص افشای راز این قتل به ایران گفت: خواهر پدر خانواده بارها با برادرش تماس گرفته بود اما کسی جوابگو نبود به همین خاطر نگران شده و به خانه برادرش مراجعه می کند و داخل خانه با رد خون روبرو شده بود و با توجه به اتفاقاتی که در گذشته پسر خانواده رقم زده بود خیلی زود با پلیس تماس گرفت و ساعت 7 شب بود که پلیس و ماموران آتش نشانی شهر کوشک در محل حاضر شدند و راز این قتل خانوادگی فاش شد.

در بررسی ها مشخص شد که پسر خانواده صبح روز جنایت در حالیکه پدر و مادرش خواب بودند با چکش به سراغ آنها رفته و دست به این قتل زده است.

بنا بر این گزارش، جسد پدرو مادر پس از بررسی در پزشکی قانونی صبح دیروز برای مراسم خاکسپاری در اختیار خانواده اش قرار گرفت و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارد.

متهم به قتل را پله صدا می زدند!

یکی از همسایه های این خانواده در گفتگو با خبرنگار ما گفت:«متهم جوان آرام و خوبی است.به فوتبال علاقه خیلی زیادی داشت و خیلی هم خوب بازی می کرد برای همین در شهر کوشک به او لقب پله داده بودند.اما همه می دانستند که او مشکل روحی دارد و بعضی از همسایه ها می گفتند که او کارت قرمز بیماری روانی دارد!چند سال قبل او با دختری ازدواج کرد اما یک شب می خواست همسرش را در خواب خفه کند که همین باعث شد همسرش از او طلاق گرفت و این جوان با خانم دیگری ازدواج کرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nre5o