دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/24 06:21
وام فوری | وام فوری بانک صادرات | وام فوری 200 میلیونی
کد خبر: 37679

دریافت وام فوری 200 میلیونی با سود کم | شرایط دریافت وام ویژه بانک صادرات

خرید نقدی کالاهای بادوام در شرایط اقتصادی کنونی کاری دشوار است. به همین دلیل در صورتی که فردی قصد خرید اقساطی کالاهای بادوام را داشته باشد، امکان استفاده از ازکی وام را دارد.

به گزارش رده، اشخاصی که مایل به خرید اعتباری از ازکی وام هستند باید به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و یکی از دو طرح حکمت یا پایا را انتخاب کنند. در صورتی که شخصی وام ۵۰ میلیون تومانی طرح پایا را انتخاب کند، باید برای ضمانت چک داشته باشد. اعتبارسنجی متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام شده و افراد با این مبلغ وام امکان خرید انواع لوازم خانگی، دیجیتالی، هتل، سفر، تور و … را دارند. سود این تسهیلات ۲۱ درصد است. مبلغ این وام به صورت اعتباری به کیف پول متقاضیان واریز خواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۴۳ تومان است. پرداخت اقساط به صورت آنلاین یا چک امکان پذیر بوده و افراد نیازی به حضور در بانک‌ها ندارند.

در صورتی که اشخاص نتوانند در موعد مقرر اقساط این تسهیلات را پرداخت کنند، دو در صد جریمه دیرکرد به مبلغ پرداختی آن‌ها اضافه خواهد شد.

موارد استفاده و مزایای ازکی وام

اشخاصی که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند با آن امکان خرید از فروشگاه گلدیران، لوازم خانگی کن، مقداد آی تی، آسان جهاز، هایپر تخفیفان، گوشی شاپ، آداک شاپ و … را دارند.

امکان دریافت اعتبار و خرید از سراسر کشور، دریافت و خرید اعتباری کاملا آنلاین، امکان مقایسه و انتخاب طرح‌های اعتباری متنوع، خرید از فروشگاه‌های همکار ازکی وام بدون محدودیت در تعداد خرید و استفاده از اعتبار سازمانی با شرایط ویژه برای کارمندان از جمله مزایای ازکی وام است.

وام 200 میلیونی بانک صادرات با شرایط آسان

آن عده از مشتریان بانک صادرات که امکان دریافت وام کم سود ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات را دارند، حتما در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه دریافت کرده‌اند. ضمنا اشخاصی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب ایشان گذشته باشد. سود این تسهیلات بانکی برای اشخاص حقیقی ۹ درصد و برای حقوقی‌های واجد شرایط هفت درصد اعلام شده است. تمامی کسانی  که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به ۳۶ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۲۹ میلیون و ۱۱ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

دیگر نکات وام کم سود ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

لازم به ذکر است که این طرح یک مزیت مهم دارد. براساس اعلام بانک، نحوه محاسبه میانگین موجودی و کسب امتیاز دریافت تسهیلات در این طرح به صورت روز شمار بوده و مشتری امکان واریز و برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را خواهد داشت.

آن دسته از مشتریان حقوقی بانک صادرات که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نیز می‌توانند با توجه امتیاز متعلقه خود، کارکنانشان را برای دریافت وام به بانک معرفی کنند.

بانک صادرات در قالب دیگر عقود بانکداری اسلامی اعم از مرابحه، مساقات و … نیز به مشتریان حقیقی و حقوقی واجد شرایط تسهیلات ارائه می‌دهد.

پرداخت وام به زنان خانه‌دار ایده‌ای است که از چند سال گذشته بسیاری از بانک‌ها به استقبال آن رفتند و به زنان خانه‌دار وام خرد دادند.

اگرچه این طرح در بسیاری از بانک‌ها متوقف شده است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز برخی از بانک‌ها هستند که به زنان خانوار وام فوری می‌دهند

یکی از این بانک‌ها، بانک دی است که به زنان خانه‌دار وام ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد. آنگونه که در وب‌سایت رسمی این بانک آمده است این وام به همه زنان -چه شاغل و چه غیرشاغل- پرداخت می‌شود.

اگر افتتاح‌کننده حساب شاغل باشد خودش می‌تواند از وام استفاده کند اما اگر شاغل نباشد، می‌تواند امتیاز این وام را به فرزند و یا همسر خود واگذار کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9nvp