پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/23 01:02
مریم مومن | ازدواج مریم مومن | عشق مریم مومن
کد خبر: 37653

مریم مومن بیست سال پیر شد | بافت موی جدید مریم مومن همه را میخکوب کرد

تصویر دیده نشده از مریم مومن و پست جدیدش خبرساز شد .

مریم مومن بازیگر دهه هفتادی سینما و تلوزیون است . مریم مومن در سریال بانوی عمارت چهره شد او در این سریال همبازی حسام منظور بود در ادامه تصویر دیده نشده از مریم مومن را مشاهده می کنید . مریم مومن پیش از این درگیر حواشی عجیبی شده بود او از بازیگرانی است که شایعات مختلف در مورد او بسیاری زیاد است . 

مریم مومن با انتشار پست جدید در مورد گذر عمر نوشت . 

مریم مومن

 

مریم مومن، بازیگر و کارگردان ایرانی، در سال ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی شروع به فعالیت کرد. برخی از فیلم‌ها و سریال‌های معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است عبارتند از: «ورطوبت»، «آقایان کوچولوی من»، «همسایه‌ها»، «دردسرهای جوانی» و «خاتون».

مریم مومن همچنین به عنوان کارگردان نیز فعالیت می‌کند و برخی از فیلم‌هایی که توسط او کارگردانی شده است عبارتند از: «لطفاً به من لبخند بزن»، «هفت روز با هفت تیر» و «آنچه می‌خواهم».

او بارها از سوی جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی به عنوان بازیگر و کارگردان برگزیده شده است و جوایزی همچون جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر برای فیلم «آقایان کوچولوی من» را دریافت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axkpe