پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/21 01:13
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس البرز | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 37607

تعطیلی مدارس یکشنبه 21 اسفند 1401 | تعطیلی مدارس تهران و البرز + جزئیات

تعطیلی مدارس یکشنبه 21 اسفند ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 21 اسفند ماه تعطیل می باشد را در این خبر بخوانید

به گزارش رصدورزشی : برنامه تعطیلی مدارس یکشنبه 21 اسفند ماه و اخبار مربوط به این سوال که یکشنبه 21 اسفند ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس یکشنبه 21 اسفند ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 21 اسفند ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس یکشنبه 21 اسفند ماه را منتشر خواهیم کرد. 

مدارس تا ۲۸ اسفندماه باز هستند

کاظمی، معاون وزیر آموزش و پرورش:

مدارس مطابق روال هر ساله تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ (۲۸ اسفندماه) باز است. 

 

مدارس تا ۲۸ اسفند دایر هستند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت و جریان آموزشی و تربیتی مدارس تا آخرین روز درسی سال 1401 ادامه دارد، گفت: آخرین روز کاری مدارس در سال 1401، روز 28 اسفند است.

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند. امسال هم آخرین روز کاری سال ۲۸ اسفندماه است.

وی ادامه داد: از خانواده‌ها می‌خواهیم، با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی، حضور دانش آموزان در مدارس را پیگیری کنند تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد عقب‌افتادگی‌های درسی و آموزشی دانش آموزان نباشیم.

کاظمی با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت اظهار کرد: مدرسه مهم‌ترین و بهترین مکان برای تربیت و رشد اجتماعی دانش آموزان است که کودکان و نوجوانان در محیطی امن و سالم رشد و تربیت می‌یابند و امکان ورود دانش آموزان به اجتماع فراهم می‌شود، لذا ضرورت دارد، خانواده‌ها بر حضور دانش آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و این موضوع را پیگیری کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9n7p