دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/16 11:19
رامبد جوان و شهاب حسینی
کد خبر: 37487

پدر شهید تقاضای رامبد جوان و شهاب حسینی را رد کرد | قطعا رضایت نمی دهم !

رامبد جوان و شهاب حسینی امروز برای گرفتن رضایت به خانه شهید عجمیان رفتند .

به گزارش رصدورزشی : رامبد جوان و شهاب حسینی دو هنرمند مطرح کشور برای گرفتن رضایت به خانه شهید عجمیان رفتند در ادامه جزئیاتی از ماجرای رضایت گرفتن شهاب حسینی و رامبد جوان را می خوانید . 

در این تصویر که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، شهاب حسینی و رامبد جوان در کنار برادر سید روح الله عجمیان دیده می‌شوند.

در حالی که دو نفر، محمد مهدی کرمی و محمد حسینی در جریان پرونده شهید عجیمان اعدام شده‌اند، پدر شهید عجمیان در واکنش به حضور شهاب حسینی و رامبد جوان در منزل شخصی‌شان برای جلب رضایت گفته است: «وقتی این دو بازیگر تصمیم گرفتند به خانه ما بیایند، من و مادر روح الله نبودیم. ۲ برادر دیگر روح الله میزبان آن‌ها می‌شوند و تنها به احترام اینکه آن‌ها مهمان هستند، قبول می‌کنند صحبت هایشان را بشنوند.

به نوشته خبرگزاری فارس، وی افزود: اگرچه آ‌نها را ندیدم، اما اعلام می‌کنم به هیچ وجه حاضر به رضایت دادن نیستم؛ نه به خاطر مظلومیت پسرم که اگر تنها این موضوع بود شاید حاضر به مجازات کسی نبودم. آنچه این جماعت کردند براندازی نظام اسلامی و مبارزه با دین اسلام بود. آن‌ها جامعه را به ناامنی کشیدند تا اسلام از بین برود و من ابدا تحمل این کار را ندارم و قطعا رضایت نخواهم داد.»

رامبد جوان و شهاب حسینی

خواهر شهید عجیمان نیز گفته است: «وقتی برادرم با این دو بازیگر سینمای ایران مواجه می‌شود، به آن‌ها می‌گوید: اگر پیام‌ها و پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی‌داد. امثال این دو سلبریتی در همه این مدت یا ساکت بودند یا حرفی در جهت آرام کردن فضا نزدند. حالا چه شده که یادشان افتاده بیایند منزل ما؟ آن‌ها با چه رویی اصلا دست به چنین کاری زدند؛ در حالی که هیچ موضعی در خصوص شهادت مظلومانه برادرم که آنطور وحشتناک با او رفتار کردند، نگرفتند.»

گفتنی است که در جریان مراسم چهلم حدیث نجفی از قربانیان اعتراضات بعد از مرگ تلخ مهسا امینی، حوادثی در کرج رخ داده که منجر کشته و زخمی شده برخی شهروندان شد.

در جریان پرونده شهید عجیمان نیز بیش از ده نفر بازداشت شده بودند که دو نفر از این، محمد مهدی کرمی و محمد حسینی اعدام شده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozeao