پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/18 03:29
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس البرز | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 37530

تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تهران و البرز + جزئیات

تعطیلی مدارس یکشنبه 14 اسفند ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 14 اسفند ماه تعطیل می باشد را در این خبر بخوانید

به گزارش رصدورزشی : برنامه تعطیلی مدارس یکشنبه 14 اسفند ماه و اخبار مربوط به این سوال که یکشنبه 14 اسفند ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس یکشنبه 14 اسفند ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 14 اسفند ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس یکشنبه 14 اسفند ماه را منتشر خواهیم کرد.  

 

عودت مبالغ پرداختی والدین یا کسر از صورت حساب بعدی به دلیل تعطیلی مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت: مبالغی که والدین به مدارس برای دریافت خدمات پرداخت کرده اند، به دلیل تعطیلی مقطعی مدارس به آن ها عودت داده می شود.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تدریس زبان های خارجی بر اساس سند بنیادین سازمان پژوهش و برنامه ریزی طرحی را آماده کرده ایم و در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

به گفته وی اردوگاه شهید باهنر وزارت آموزش و پرورش متعلق به دانش آموزان و اولیاء است .

او اضافه کرد: در هنگام تعطیلی مدارس به دلیل برودت هوا و غیره، به واسطه عدم ارائه خدمات وعده داده شده، مبالغ باید به اولیاء عودت داده شوند یا برای دفعه بعد، از صورت حساب مبلغ مشخصی کسر شود.

او افزود: در طرح مولد سازی نیز دستوری مبنی بر فروش مدارس خیرین صادر نشده است. 

 

اطلاعیه تعطیلی مدارس بدلیل مسمویت ها | مدارس کل کشور زودتر به تعطیلات نوروزی می روند ؟

علی حجرگشت توضیحاتی در خصوص احتمال تعطیلی مدارس بدلیل مسمومیت های اخیر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: با وجود ماجرای مدارس در فردیس اما مدارس در این استان تعطیل نمی‌شود.​

علی حجرگشت اظهار کرد: با وجود ماجرای مدارس در فردیس اما مدارس در این استان تعطیل نمی‌شود و سیاست دولت این نیست که به سمت آموزش مجازی برویم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره احتمال تعطیلی زودهنگام مدارس توضیحاتی ارائه داد.

 علیرضا کریمیان در حاشیه برگزاری نخستین همایش ملی تجلیل از دبیران منتخب درس آمادگی دفاعی کشور در پاسخ به سوالی درباره احتمال تعطیلی زودهنگام مدارس از ۲۷ اسفندماه جاری، افزود: طبق تقویم تا آخرین روز سال (۲۸ اسفند) در خدمت دانش آموزان هستیم و مدارس باز هستند.

وی افزود: با نزدیک شدن به مراسم چهارشنبه سوری، دوستان ما برنامه ها و توصیه هایی در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: ما به همه دانش آموزان توصیه می کنیم که حتما موارد ایمنی را رعایت کنند و مراقب سلامتی خود باشند تا در صحت و سلامت کامل به استقبال سال نو بروند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bezb8