پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/07 13:54
ثبت نام وام بازنشستگان | وام بازنشستگان
کد خبر: 37238

جهت ثبت نام وام بازنشستگان کلیک کنید + مبلغ واریزی

جزئیات ثبت نام وام بازنشستگان را در این صفحه بخوانید .

به گزارش رصدورزشی :‌ جزئیات ثبت نام وام بازنشستگان را را در این صفحه بخوانید . سامانه ثبت نام وام بازنشستگان را در ادامه به ان اشاره کرده ایم . بازنشستگان می توانند برای ثبت نام وام بازنشستگان به درگاه خدمات مراجعه کنند .

ثبت نام وام بازنشستگان دیروز آغاز شد. وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان به متقاضیان واجد شرایط در سال آینده پرداخت می‌شود.

اطلاعات مهم درباره ثبت نام و زمان دریافت وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با توجه به آغاز نام نویسی وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی از امروز، به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک و ورودی، سامانه اینترنتی (درگاه خدمات الکترونیک sabasrm) با اختلال مواجه شده است که تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: ضمن پوزش از متقاضیان نام نویسی، همکاران با اختصاص سرورهای جدید در حال رفع اختلال و ترافیک ایجاد شده هستند.

از آنجایی که مهلت ثبت‌نام وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت، بازنشستگان می‌توانند در کمال آرامش تا پایان دوره تعیین شده یعنی تا ۲۸ اسفند نسبت به ثبت‌نام این تسهیلات اقدام کنند.

بدیهی است، زمان ثبت تقاضای اینترنتی افراد بازنشسته هیچگونه اثری در بررسی شرایط متقاضیان و تعیین واجدان شرایط دریافت وام و نتایج قرعه کشی احتمالی و نوبت بندی ماهانه پرداخت این نوع وام نخواهد داشت.

در ضمن، ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده از طریق تلفن همراه) به نشانی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت ۲۳روزه (۶ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱) تعیین شده است.

گفتنی است، این تسهیلات به «متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته باشد»، «وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می‌شوند»، «متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است» تعلق نمی‌گیرد.

ضمنا «فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می‌تواند از وام استفاده کند».

بنابراین متقاضیان پیش از ثبت‌نام حتما شرایط و ضوابط اعلام شده را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت تقاضا کنند.

متقاضیان برای ثبت نام این تسهیلات تا اطلاع ثانوی  به این لینک مراجعه کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پیشتر با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق گفت: ثبت‌نام اینترنتی این تسهیلات از ششم اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد.

نعمت‌الله ترکی اظهار داشت: مبلغ وام ضروری بازنشستگان کشوری با هماهنگی بانک عامل یعنی بانک صادرات ایران با افزایش ۱۰۰ درصدی از ۱۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان برای سال آینده افزایش یافته است.

به گفته وی، زمان پرداخت این تسهیلات در سال آینده خواهد بود. براساس داده‌های آماری موجود یک میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته و حقوق‌بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند. / تجارت نیوز 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nrzyg