پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/03 17:51
فیلترینگ اینستاگرام | فیلترینگ واتس آپ
کد خبر: 37136

فیلترینگ اینستاگرام لغو می شود ! | جزئیات لغو فیلترینگ اینستاگرام

جزئیات فیلترینگ اینستاگرام مشخص شد ؟

به گزارش رصدورزشی : فیلترینگ اینستاگرام لغو می شود ؟ جزئیات لغو فیلترینگ اینستاگرام حرف و حدیث های فراوانی داشته است اما وزیر ارتباطات در مورد لغو فیلترینگ اینستاگرام چه گفت .

وزیر ارتباطات درباره نامه منتشر شده از سوی دفتر رئیس‌جمهور به وزارت ارتباطات مبنی بر لغو محدودیت‌های اینترنتی گفت: نامه‌ای از طرف آقای توانگر نماینده مجلس داده شده بود و اخلاق ایشان است که نامه‌ها را منتشر می‌کنند،ما جواب نامه ایشان را می‌دهیم.اطلاعی از نامه دفتر رئیس‌جمهور ندارم.

فیلترینگ اینستاگرام

مجتبی توانگر،رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با انتشار نامه‌ای از طرف دفتر رئیس جمهور به وزیر ارتباطات مدعی درخواست رئیس جمهور مبنی بر بررسی«لزوم برگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد»در کارگروه اقتصاد دیجیتال شده.

البته قبلا وزیر ارتباطات بارها گفته بود اعمال محدودیت‌ها در اینترنت،توسط«نهادهای ذی‌صلاح»صورت گرفته و برطرف کردن آن در اختیار همین نهادهاست.

با این حال دفتر ریاست جمهوری بررسی این موضوع را به کارگروه اقتصاد دیجیتال در دولت سپرده است و به نظر می‌رسد این کارگروه باید در این رابطه تصمیم‌گیری و نتیجه را اعلام کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwk98