یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/03 08:35
پخش زنده دیدار پرسپولیس ـ سپاهان
کد خبر: 37127

پخش زنده بازی پرسپولیس سپاهان در جام حذفی چهارشنبه ۳ اسفند ماه + نتیجه بازی

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۳ اسفند در رقابت های جام حذفی از ساعت ۱۵ آغاز شده است .

به گزارش رصدورزشی : بازی تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب بازی های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران امروز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵:۰۰ به صورت زنده پخش خواهد شد. در ادامه می توانید گزارش و پخش زنده پرسپولیس و سپاهان را بخوانید . 

 

گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابقش را باز کرد و پرسپولیس را پیش انداخت.گزارش زنده: سپاهان 0  - پرسپولیس 1

جالب توجه‌ترین قرعه مرحله یک هشتم جام حذفی رو به رو شدن سپاهان و پرسپولیس بود. دو تیم که این فصل رقابت نفسگیری برای قهرمانی لیگ برتر دارند در جام حذفی هم یک فینال زودرس را تجربه می‌کنند و امروز یک تیم بزرگ از رسیدن به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی باز خواهد ماند.

این مسابقه به میزبانی سپاهان و در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود. سپاهان با بردهای متوالی در لیگ برتر صدر را از پرسپولیس ربود و سرخ‌ها پس از هفته‌های پرحاشیه و نتایج سینوسی برای بالا رفتن روحیه‌شان نیاز مبرمی به پیروزی دارند. از طرفی سپاهانی‌ها سرحال و سرپنجه نشان داده‌اند و این موضوع نوید یک نبرد تمام عیار را می‌دهد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی 

چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ساعت ۱۵ 

 ورزشگاه نقش جهان

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم و سید رضا مهدوی/ ناظر: خداداد افشاریان

 

 

پخش زنده پرسپولیس و سپاهان را از کدام شبکه ها دنبال کنیم؟

شبکه بین اسپورت 

شبکه اسکای اسپورتس

 

برنامه پخش زنده بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان

اگر هنگام پخش زنده دیدار پرسپولیس و سپاهان ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را با گزارش آنلاین دنبال کنید، رصدورزشی این امکان را برای شما فراهم کرده است.

همچنین در نظر داشته باشید، نتیجه زنده بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی را می توانید در لینک زیر دنبال کنید.

 

تنها دقایقی پس از اتمام دیدار پرسپولیس و سپاهان نیز خلاصه بازی این دیدار بارگذاری می شود.

 

در فاصله چند ساعت تا شروع بازی سپاهان - پرسپولیس، صفحه رسمی ورزش سه در اینستاگرام در چهار نظرسنجی از مخاطبان خود خواست تا بازیکنی با توانایی برتر را انتخاب کنند.

این نظرسنجی در چهار خط دروازه، دفاع، هافبک و حمله انجام شد که بیرانوند در نظرسنجی دروازه‌بان موفق شد 61-39 پیام نیازمند را شکست دهد، اما این تنها پیروزی پرسپولیس نسبت به سپاهان بود.

در خط دفاع، رامین رضاییان با اختلاف 24 درصدی توانست دانیال اسماعیلی‌فر را پشت سر بگذارد تا مشخص شود بعد از درخشش چند هفته اخیر، مورد توجه هواداران فوتبال قرار دارد.

فرشاد احمدزاده و مهدی ترابی دو هافبکی هستند که در این نظرسنجی حضور داشتند، اما در این خط نیز احمدزاده بالاتر از مهدی ترابی قرار گرفت تا یک پرسپولیسی سابق دیگر، بازیکن فعلی این تیم را شکست دهد.

در خط حمله هم نتیجه مشابهی رقم خورد. این بار شهریار مغانلو بود که با نتیجه 56-44 موفق شد لئاندرو پریرا را از پیش رو بردارد تا در نظرسنجی کاربران "ورزش سه" سپاهان 3-1 از پرسپولیس پیش باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qd7w