چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/27 09:30
سریال نون خ | ساعت پخش سریال نون خ | زمان پخش سریال نون خ
کد خبر: 36962

دختران سریال نون خ و همسرانشان | تصاویر خانوادگی در پشت صحنه سریال نون خ

عکس های دیده نشده از پشت صحنه سریال نون خ را در این صفحه ببینید .

به گزارش رصدورزشی : سریال نون خ قرار است نوروز سال 1402 روی آنتن رود در ادامه تصاویری دیده نشده از پشت صحنه سریال نون خ به کارگردانی سعید اقاخانی را مشاهده می کنید . سریال نون خ تاکنون در چهار فصل تولید شده است که طرفداران بسیاری زیادی داشته است

نون خ ساخته سعید آقاخانی یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیونی است که این روزها حتی تکرار آن از شبکه آی فیلم نیز مخاطبان بسیاری را به سمت رسانه ملی کشانده است.

این سریال طنز که قرار است فصل چهارم آن نوروز 1402 از شبکه یک سیما بر روی آنتن برود، یکی از پربازیگرترین مجموعه های تلویزیونی است.

در میان بازیگران نون خ، دختران نورالدین خانزاده (آقای نون خ) و دامادهایش مورد توجه قرار گرفته اند. در ادامه این بخش عکس های دیده نشده از سریال نون خ و دختران و دامادهای نوری نون خ در پشت صحنه را منتشر نموده ایم.

سریال نون خ

داستان و اسامی بازیگران سریال نون خ

سریال نون خ با داستانی کمدی زندگی شخصیت اصلی داستان یعنی نورالدین خانزاده با بازی سعید آقاخانی و خانواده و بخشی از کرد زبانان مهربان کشورمان را به تصویر می کشد. در این سریال نورالدین خانزاده دارای چهار دختر به نام های مرجان، شیرین، کژال و روژان است.

در این سریال شیدا یوسفی نقش مرجان نون خ، ندا قاسمی نقش شیرین نون خ، هدیه بازوند نقش روژان نون خ و صبا ایزد پناه نقش کژال را ایفا می کنند. هر 4 دختر نورالدین خانزاد در این سریال (کرد تبار) هستند و بازی خوب آنها مورد تشویق مخاطبان سریال نون خ قرار گرفته است.

علی صادقی طناز محبوب سریال های خانه به دوش، متهم گریخت، سه در چهار و... در سریال نون خ نقش سیروس داماد نورالدین خانزاده و همسر مرجان را بازی می کند. پاشا جمالی نیز بازیگر نقش مهیار (خواستگار روژان) است.

سریال نون خ

سریال نون خ 4؛ زمان پخش و بازیگران نون خ 4

نون خ سریالی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که تاکنون 3 فصل آن از تلویزیون پخش شده است. «نون خ 1» نوروز 98 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. سری دوم این مجموعه طنز نیز سال 99 پخش شد و «نون خ 3» نوروز 1400 از شبکه اول روی آنتن رفت. فصل چهارم نون خ نیز قرار است عید امسال از شبکه اول سیما به روی آنتن برود.

سریال نون.خ با داستانی کمدی روایتی از زندگی شخصیت اصلی داستان یعنی نورالدین خان زاده با بازی سعید آقاخانی است.

سریال نون خ

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و... از بازیگران اصلی نون خ هستند. خبرها حاکی از آن است که هومن حاج عبداللهی و مجید یاسر در فصل جدید نون خ حضور دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nrzqr