چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/24 04:28
تعطیلی مدارس شیفت عصر | تعطیلی مدارس شیفت عصر ایران | تعطیلی مدارس شیفت عصر تهران | تعطیلی مدارس شیفت عصر استان
کد خبر: 36816

مدارس کدام استان ها در شیفت عصر تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شیفت عصر دوشنبه 24 بهمن

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس نوبت عصر روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در برخی نقاط استان خبر داد.

یکی از اخبار پر اهمیت و مهم کشور تعطیلی مدارس شیفت عصر می باشد که زیاد در خصوص آن صحبتی نشده است و ما قصد داریم در رصدورزشی روزانه به این موضوع بپردازیم. تعطیلی مدارس شیفت عصر می تواند دلایل زیادی داشته باش مانند: بارش برف ، آلودگی هوا ، و مسائلی از این قبیل که خانواده ها و دانش اموزان می توانند به کمک ما از تعطیلی مدارس شیفت عصر استان های کشور مطلع شوند.

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس نوبت عصر روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در برخی نقاط استان خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: "به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند با توجه به برودت هوا، یخبندان و لغزندگی جاده ها جهت جلوگیری از حوادث احتمالی، کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی یک و دو قزوین و شهرستان های البرز و آبیک در نوبت بعداز ظهر روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن ماه غیر حضوری است.

همچنین کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در آوج، الموت غربی و منطقه کوهین روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن ماه، غیر حضوری می باشد.

مابقی مناطق آموزش ها حضوری می‌باشد.

حضور عوامل اجرایی در مدارسی که آموزش ها مجازی می باشد، الزامی نیست.

پایگاه های سنجش نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان نیز تعطیل می باشد." 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9vxr