سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/25 00:32
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس البرز | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 36858

تعطیلی مدارس سه شنبه 25 بهمن 1401 | تعطیلی مدارس تهران و البرز + جزئیات

تعطیلی مدارس سه شنبه 25 بهمن ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها سه شنبه 25 بهمن ماه تعطیل می باشد را در این خبر بخوانید

به گزارش رصدورزشی : برنامه تعطیلی مدارس سه شنبه 25 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که سه شنبه 25 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس سه شنبه 25 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها سه شنبه 25 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس سه شنبه 25 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.

 

در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که بر روی کانال اطلاع رسانی شبکه شاد قرار داد، آمده است: در نوبت صبح روز ۲۴ بهمن، آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران به صورت حضوری و از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان فعالیت های آموزشی در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا غیرحضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد. 

 

 

مدارس ابتدایی ۴ شهرستان کرمانشاه روز سه‌شنبه غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

 فعالیت مقطع ابتدایی مدارس شهرستان‌های هرسین، سنقر، صحنه و کنگاور به دلیل سرمای شدید هوا در نوبت صبح فردا (سه‌شنبه) غیرحضوری است.

  همچنین مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم این چهار شهرستان هم با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان‌های پاوه و جوانرود نیز در نوبت صبح روز سه‌شنبه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

 اداره کل آموزش پرورش استان قزوین اعلام کرد مدارس این استان در روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه به صورت حضوری خواهند بود.

 در متن این اطلاعیه آمده است: "به اطلاع می‌رساند با عنایت به مساعد شدن هوا فعالیت تمامی مدارس استان در روز سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن ماه به صورت حضوری خواهد بود."

 

 فعالیت مدارس استان قم در روز سه شنبه ۲۵ بهمن حضوری است

قم- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قم از فعالیت حضوری مدارس استان در روز سه شنبه ۲۵ بهمن خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: تمامی مدارس استان قم در روز سه شنبه ۲۵ بهمن به جز مدارس بخش قاهان از توابع شهرستان جعفریه و روستاهای بالادست شهرستان کهک به صورت حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: مدارس شهرستان کهک و روستاهای پایین دست شهرستان کهک با یک ساعت تأخیر فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

 

پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی نوبت صبح همدان فردا تعطیل شد‌

 ‌اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی در‌ سراسر استان فردا سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ در نوبت "صبح" تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد‌: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در‌ سراسر استان فردا سه شنبه 1401/11/25 در نوبت "صبح" تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

  مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا سه شنبه ‌تعطیل است.

 

مدارس چهارمحال و بختیاری فردا غیرحضوری است

آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری: 

فعالیت آموزشی تمام مدارس استان به دلیل شرایط جوی فردا (سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌) در شبکه شاد و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

 

ورود سامانه بارشی جدید به تهران؛ بارش برف برمی‌گردد

از بعدازظهر روز سه‌شنبه با ورود موج بارشی جدید به استان افزایش ابرناکی، بارش برف و باران، وزش باد و در ارتفاعات کولاک و پدیده مه و تا اواخر روز چهارشنبه (۲۶ بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیران در پذیرش تاخیر احتمالی کارکنان مساعدت کنند

عابد ملکی معاون استاندار تهران نیز اعلام کرد: بنابر تصمیم وزارت آموزش و پرورش مبنی بر شروع به کار مدارس از ساعت ۹:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۴ بهمن به دلیل برودت هوا و یخ‌بندان، مقر شد مدیران ادارات همکاری و مساعدت لازم را در پذیرش تاخیر احتمالی حضور والدین در محل کار به عمل آورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jevak