پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/24 00:35
تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی ادارات البرز | تعطیلی ادارات ایران
کد خبر: 36810

تعطیلی ادارات دوشنبه 24 بهمن 1401 | تعطیلی ادارات تهران و البرز + جزئیات

امروز به علت تدوام سرما و بارش برف و مدارس برخی از استان‌ها تعطیل شد. اما آیا دوشنبه 24 بهمن ۱۴۰۱ تهران تعطیل می‌شود؟

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات دوشنبه گفت: با توجه به وضعیت بارش برف و باران که اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد، در پایان جلسه کمیته تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است. و با بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات  و بانک ها هنوز مشخص نشده و در زمان مشخص شدن وضعیت اطلاع رسانی می شود باید منتظر ماند و دید لغزندگی معابر و بارش سنگین برف در تهران و البرز ادارات را به تعطیلی می کشاند یا خیر در ماه گذشته برخی روز ها ادارات به علت مدیریت مصرف گاز تعطیل شدند و تعطیلی ادارات در برخی روزها در دستور کار قرار گرفت. 

 

تاخیر در بازگشایی مدارس تهران در روز دوشنبه 24 بهمن ماه 

آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران در نوبت صبح روز ۲۴ بهمن بصورت حضوری و از ساعت ۹.۳۰ آغاز خواهد شد. آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه ۲۴ بهمن غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد

 

تعطیلی ادارات این استان دوشنبه 24 بهمن ماه 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان با صدور بخشنامه‌ای به همه دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه شرایط جوی، همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان به صورت غیرحضوری و دور کار شدند.

البته این بخشنامه شامل حال مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی نمی شود.

همچنین در این بخشنانه خطاب به مدیران و روسای دستگاه های اداری تاکید شده نظارت دقیق و کافی نسبت به مدیریت بهینه مصرف انرژی در محل خدمت داشته باشند.

بارش سنگین برف همچنین امروز مدارس همه مناطق ۱۹ گانه استان را به تعطیلی کشاند.

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مدارس مناطق ۱۹ گانه استان همدان به دلیل بارش برف و سرما امروز یکشنبه ۲۳ بهمن در نوبت بعدازظهر غیر حضوری است.

مدیرکل هواشناسی استان همدان هم گفت: با فعالیت یک سامانه بارشی در ۱۲ ساعت گذشته، ارتفاع برف در برخی از نقاط این استان به بالای ۱۷ سانتی متر رسیده است.

حسین عابد اظهار داشت: بیشترین میزان برف در استان همدان در ۱۲ ساعت گذشته در شهرستان تویسرکان با ۱۷ سانتی متر، در ایستگاه فرودگاه همدان ۱۶ سانتی متر و در سایر نقاط استان نیز به طور متوسط بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر ثبت شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jevqk