پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/24 00:34
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس البرز | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 36809

تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن 1401 | تعطیلی مدارس تهران و البرز + جزئیات

تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 23 بهمن ماه تعطیل می باشد را در این خبر بخوانید

به گزارش رصدورزشی : برنامه تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که دوشنبه 24 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها دوشنبه 24 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.

 

با اعلام تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه به سرعت در این صفحه به اطلاع هموطنان خواهد رسید .... 

 

مدارس نوبت صبح استان قم فردا غیرحضوری شد

بر اساس مصوبات مدیریت پیشگیری از بحران استان قم فردا دوشنبه ۲۴بهمن ماه به دلیل بارش برف، سردی و برودت هوا فعالیت کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

 

مدارس البرز و کرج تعطیل شد 

استانداری البرز:

به علت بارش برف و سرمای هوا، روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه نوبت صبح مدارس ابتدایی استان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 

مدارس کرمانشاه فردا دوشنبه تعطیل شد

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت صبح کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های صحنه، سنقروکلیایی، هرسین و کنگاور و بخش‌های دینور و بیستون، فردا (دوشنبه) غیرحضوری است.

 

بارش برف در استان تهران تا فردا ادامه دارد 

مدیر کل هواشناسی استان تهران:

بر اساس آخرین آمار بارشی در همه ایستگاه‌های شهرستان‌های استان تهران، بارش برف ادامه دارد.

تا این لحظه در ایستگاه فرودگاه مهرآباد ۵ سانتی‌متر و در لواسانات ۱۴ سانتی‌متر و اقدسیه ۱۰ سانتی‌متر گزارش شده و در دیگر ایستگاه‌ها میزان بارش کم بود.

انتظار می‌رود شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا ادامه‌دار باشد و به تدریج از شدت بارش‌ها کم شده و تا ظهر فردا شدت ابرها کاهش می‌یابد.

از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگر وارد استان تهران می‌شود که بارش‌های دیگری چون باران و برف به‌همراه خواهد داشت.

 

ادارات و مراکز آموزشی همدان فردا تعطیل است

مدیریت بحران استانداری همدان: با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان، ادارات و مراکز آموزشی این استان فردا تعطیل و فعالیت کارمندان به صورت دورکاری و غیرحضوری است./تسنیم 

 

مدارس قزوین غیرحضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین:

با توجه به برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه تعطیل است و کلاس‌ درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

تعطیلی مدارس دوشنبه چرا هنوز اعلام نشده است ؟ 

​قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟! 

تقریباً تمام شهرهای استان تهران طی روزهای اخیر شاهد بارش برف سنگین بوده و از صبح امروز بارش مستمر برف آغاز شده و تا به این ساعت تمام نقاط شهر تهران از شمال تا جنوب یکدست سفیدپوش شده و این وضعیت در تمام شهرستان‌های استان تهران نیز صادق است.

بارش سنگیم برف، امروز تعطیلی اکثر مدارس در نوبت صبح و عصر در استان را در پی داشت.

با وجود ادامه بارش برف در شهر تهران و  اعلام هواشناسی استان تهران مبنی بر اینکه "در همه ایستگاه‌های شهرستان‌های استان تهران، بارش برف ادامه دارد و انتظار می‌رود شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا دوشنبه 24 بهمن ادامه‌دار باشد" اما تا به این لحظه، تصمیمی برای تعطیلی مدارس استان تهران اتخاذ و اعلام نشده است!

قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟

آیا بازهم برای فردا باید شاهد اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس، آن هم پس از حضور صبحگاهی دانش‌آموزان و معلمان در مدارس باشیم؟!

باید خطاب به مسؤلان مربوطه گفت که وضعیت جوی فردا و یخبدان معابر از عصر امروز به خوبی و وضوح قابل پیش‌بینی بوده و اعلام تعطیلی مدارس در روز دوشنبه، حداقل تصمیم مدبرانه در این شرایط جوی بود که می‌توانست عصر امروز اعلام شود اما متاسفانه تا به این ساعت، خلاف آن را شاهد بوده‌ایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkvn5