دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/17 06:24
مهران مدیری | دختر مهران مدیری | همسر مهران مدیری
کد خبر: 36558

آواز خوانی دختر مهران مدیری غوغا کرد | فیلم لو رفته از دختر مهران مدیری

فیلم منتشر شده از دختر مهران مدیری در کنسرت پدرش حاشیه ساز شد

مهران مدیری بازیگر مطرح و خوشنام ایرانی که در زمینه کارگردانی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. مهران مدیری ازدواجج کرده است و دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد حاصل زندگی ایشان می باشد. دختر مهران مدیری در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد از این رو حواشی زیادی برای پدرش درست کرده است. مهران مدیری کنسرت های زیادی در سراسر کشورمان برگذار کرده است و در اکثر کنسرت های ایشان دخترش به همراه دوستانش حضور دارند.

بتازگی فیلمی از شهرزاد مدیری در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر شده است که نشان می دهد ایشان همراه دوستانش در کنسرت مهران مدیری همخوانی زیبایی با ایشان انجام می دهند.

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

مهران مدیری در دوران جنگ

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

ازدواج و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری سالها قبل ازدواج کرد و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و هیچ تصویر و مصاحبه ای از همسر ایشان در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

فرهاد پسر مهران مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است و در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 می باشد، او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jev7p