پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/16 12:56
تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی ادارات البرز | تعطیلی ادارات ایران
کد خبر: 36526

تعطیلی ادارات دوشنبه 17 بهمن 1401 | تعطیلی ادارات تهران و البرز + جزئیات

امروز به علت تدوام سرما و مدیریت مصرف گاز در کشور ادارات و مدارس برخی از استان‌ها تعطیل شد. اما آیا دوشنبه 17 بهمن ۱۴۰۱ تهران تعطیل می‌شود؟

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات دوشنبه گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است. و با بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات  و بانک ها هنوز مشخص نشده و در زمان مشخص شدن وضعیت اطلاع رسانی می شود.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: با تصویب ستاد مدیریت بحران، مدارس و دانشگاه های شهرستان خوی از امروز ۱۶ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به جهت آرامش و آسایش خانواده‌ها غیر حضوری اعلام می‌شود.

علی رزازی افزود: با توجه به تشکیل کمپ های سکان اضطرای در محیط های آموزشی و در راستا آرامش خانواده ها ، آموزش در دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی و همچنین مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)، از روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی گفت: ضروری است آموزش و پرورش و وزارت علوم در جهت تداوم برنامه های آموزشی، تدابیر لازم را برای استفاده از بستر های فضای مجازی برنامه ریزی کنند


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dmae