جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/09 06:00
ساعت پخش | ساعت پخش زندگی بهتر | ساعت پخش سریال | مجموعه زندگی بهتر
کد خبر: 36240

خبر خوش برای طرفداران مجموعه زندگی بهتر | ساعت پخش مجموعه زندگی بهتر

مجموعه تلوزوینی زندگی بهتر با بازیگران جدید ساخته می شود

مجموعه جدید «زندگی بهتر» از اوایل دی‌ماه در شبکه آموزش سیما آغاز شد و این روزها آخرین قسمت‌های آن در حال پخش است. عبدالرضا فیروزان طراح، تهیه‌کننده و کارگردان «زندگی بهتر» از ساخت فصل‌های بعدی این مجموعه تلویزیونی خبر داد.

او گفت: بازخوردهای خوبی از پخش سریال گرفتیم و به همین خاطر قرار است ساخت ادامه این مجموعه تلویزیونی در دستور کار قرار بگیرد؛ در فصل‌های بعدی وارد زندگی شخصی کاراکترهای مجموعه شویم و موارد مورد نظر بویژه سوادآموزی را با شاخصه‌های این زندگی‌ها و اعضای خانواده‌شان بسنجیم و روایت کنیم. ضمن اینکه بازیگران شناخته شده دیگری را نیز در سری بعدی خواهیم دید.

فیروزان تأکید کرد: ترکیب فعلی بازیگران با بودجه‌ای که ویژه یک برنامه ترکیبی اختصاص داده شده بود، شکل گرفت. بودجه‌ای که قطعاً برای ساخت اثری نمایشی کافی نبود، اما به لطف همه عوامل گروه و همراهی بی‌دریغ‌شان «زندگی بهتر» به خوبی مدیریت و ساخته شد. هرچند در این مجموعه بالغ بر 50 بازیگر داشتیم و در کل از ترکیب فعلی بازیگران هم راضی‌ام. ضمن اینکه ما شاهد قصه‌های ساده و روانی بودیم که برشی از زندگی و موقعیت افراد در پیوند با سوادآموزی است.

در هر قسمت مجموعه تلویزیونی «زندگی بهتر» در مرکز یادگیری محلی، اتفاقاتی مرتبط با موضوعات مجموعه با محوریت مهارت‌های اساسی زندگی می‌افتند. هر بار برای مشکلات پیش آمده، توسط مدیر و کارکنان این مرکز راهکارهایی ارائه و با استفاده از مهارت‌های اساسی زندگی که به آن پرداخته می‌شود، شاهد شکل‌گیری زندگی بهتری برای افراد خواهیم بود.

البته در نگاه اول مجموعه تلویزیونی «زندگی بهتر» صرفاً به فعالیت مراکز یادگیری محلی که متعلق به نهضت سوادآموزی‌اند و دروس مهارت‌های اساسی زندگی در آنها به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود، پرداخته اما در نگاه کلان‌تر، ضمن اینکه نقش سواد و پیوند سواد با زندگی را مطرح می‌شود، به مهارت‌های اساسی زندگی هم پرداخته شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9kxr