پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/01 03:31
علی دایی | همسر علی دایی | دیدار علی دایی و رونالدو | مادر رونالدو
کد خبر: 35397

دیدار علی دایی با مادر کریستیانو رونالدو غوغا کرد | هدیه مادر رونالدو برای علی دایی

در پی شکستن رکورد علی دایی به دست کریستیانو رونالدو حواشی زیادی به وجود آمد که به آن می پردازیم

علی دایی بازیکن مطرح فوتبال ایرانی است که سالیان سال رکورد دار گل ملی زده شده در دنیا بوده است. علی دایی توانسته است با بازی در تیم های بزرگ دنیا در زمان جوانی نام خودش را در فوتبال جاودان کند.

اواخر تابستان ۱۴۰۰ بود که کریستیانو رونالدو از رکورد ۱۰۹ گل علی دایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران عبور کرد و عنوان آقای گل فوتبال ملی جهان را به دست آورد. او بعدها حتی بر تعداد گل‌های خود اضافه کرد.

دو ماه بعد و در پاییز همان سال، پس از اختلافاتی که بین دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی سرمربی و بازیکن تیم ملی ایجاد شد، طارمی برای دیدار با لبنان و سوریه به تیم ملی دعوت نشد.

بالا گرفتن اختلاف بین اسکوچیچ و طارمی باعث شد تا فدراسیون فوتبال به فکر حل این مشکل بیافتد؛ آن هم در شرایطی که علی دایی از سوی سفیر ایران در پرتغال برای ملاقات و دیدار با رونالدو به بهانه شکسته شدن رکورد گل‌های ملی دعوت کرده بود.

فدراسیون فوتبال در نظر داشت به بهانه دیدار دایی با رونالدو، اسکوچیچ را هم به پرتغال ببرد تا با طارمی آشتی کند که در نهایت هیچکدام از این برنامه‌ها به مرحله اجرا نرسید.

مجتبی خورشیدی سرپرست وقت تیم ملی ایران امروز جمعه در گفتگویی به تشریح برنامه‌های فدراسیون در آن مقطع زمانی پرداخت و گفت: بنده با سفیر ایران در پرتغال صحبت کردم. قرار شد اسکوچیچ را هم به پرتغال ببریم چون هم طارمی را در پورتو داشتیم و هم لژیونرهای دیگری در این کشور بودند.

وی افزود: با رونالدو هم مکاتبه کردیم تا علی دایی را به پرتغال ببریم و هدیه‌ای به او بدهیم. رونالدو گفت «نمی‌توانم بیایم و درگیر مسابقات هستم اما مادرم را می‌فرستم». همه کارها داشت انجام می‌شد که در نهایت خود آقای عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال پا پیش گذاشت و صحبت کرد و مشکل طارمی و اسکوچیچ حل شد.

منبع : خبرورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bz5y