جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/30 10:27
تعطیلی مدارس | تعطیلی ادارات | تعطیلی دانشگاه ها
کد خبر: 35371

سرانجام تکلیف تعطیلی مدارس مشخص شد | این استان ها فقط تعطیل نیستند !

مدارس ۱۰ شهرستان استان در روز شنبه (اول بهمن) به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش رصدورزشی : تعطیلی مدارس که این روزها سوالات زیادی برای دانش آموزان و اولیا به وجود آورده است از اخبار پردنبال کننده نیز می باشد در ادامه جزئیاتی از تعطیلی مدارس کرمانشاه را می خوانید .تعطیلی ادارات نیز برای کارمندان سوالات را به وجود آورده است که در ادامه جزئیات تعطیلی ادارات کرمانشاه را نیز می خوانید . 

 

افشین یگانه با اشاره به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس تمام مقاطع تحصیلی در ۱۰ شهرستان استان به دلیل سرمای شدید هوا در روز شنبه، اول بهمن، گفت: تعطیلی مدارس شامل مدارس نوبت صبح و بعدازظهر خواهد بود.

 

یگانه افزود: تعطیلی مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس و ادارات در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.

 

برخی مدارس کرمانشاه یکشنبه تعطیل است

به گفته یگانه فعالیت مدارس استان در روز شنبه به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه درباره فعالیت ادارات و بانک‌ها هم گفت: به دلیل برودت هوا، ساعت کاری ادارات و بانک‌های استان- به استثنای چهار شهرستان مذکور- در روز شنبه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود، البته این تأخیر شامل دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی نخواهد بود.

وی درخصوص فعالیت دانشگاه‌ها هم گفت: نحوه فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در روز شنبه با نظر رؤسای دانشگاه خواهد بود. 

 

مدارس تهران فردا شنبه 1 بهمن ماه غیرحضوری شد

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی کودکستان‌ها برای شنبه یکم بهمن ماه تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های پردیس ،دماوند و فیروزکوه در روز شنبه یکم بهمن ماه غیرحضوری شد.

به گزارش شمانیوز: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی کودکستان‌ها برای شنبه یکم بهمن ماه تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های پردیس ،دماوند و فیروزکوه  در روز شنبه یکم بهمن ماه غیرحضوری شد. 

 

مدارس قزوین، تاکستان و البرز غیرحضوری شد

کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قزوین به علت آلودگی هوا مدارس شهرستان‌های قزوین، البرز و تاکستان در روز شنبه یکم بهمن‌ماه را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zke56