چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 05:33
تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی ادارات البرز | تعطیلی ادارات ایران
کد خبر: 35204

تعطیلی ادارات تا آخر هفته | تعطیلی ادارات تهران و البرز + جزئیات

فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.

با شدت گرفتن بارندگی ها و بارش برف در مناطقی از کشور تعطیلی ادارات و مدارس را در برخی از استان ها داشته ایم. تعطیلی ادارات و مدارس استان تهران بر اساس تصمیم استانداری این شهر به پیشنهاد ستاد انرژی استان تصویب شد. با توجه به سرد شدن شدید و بارش در این استان به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی تصمیم تعطیلی ادارات و مدارس تصویب شده است.

محسن داوری اظهار کرد: مهدهای کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی شد و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد. همچنین ادارات فردا ۲۵ دی ۱۴۰۱ دورکار شدند.

فرماندار مشهد بیان کرد: طی جلسه امروز ستاد بحران در مشهد و به منظور صرفه جویی در مصرف بهینه گاز و انرژی ادارات مشهد یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل و به صورت دورکار فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین کلیه مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های مشهد تا پایان هفته تعطیل و آموزش به صورت مجازی خواهد بود.

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

مدارس و دانشگاههای گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری وساعات کاری ادارات محدود است

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد تا پایان هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه می دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری است.

ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود و فعالیت های آموزشی غیرحضوری است و فقط امتحانات دانشگاه‌ها و پایه دوازدهم مدارس در مدت زمان و مکان محدود برگزار می‌شود.

غیرحضوری شدن مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیر حضوری شدن تمامی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه جاری تا پایان هفته خبر داد.

سید علیرضا موسوی نژاد، امروز یکشنبه ۲۵ دی در نشست شورای معاونان این اداره کل اظهار کرد: برای حفط سلامتی دانش آموزان بر اثر برودت هوا و صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی به منظور برخورداری تمامی مردم از نعمت گاز، تمامی خدمات آموزشی و پرورشی مدارس، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته جاری به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد ارائه می‌شود.

در حال تکمیل...


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39krkq