پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 15:44
فروش فوق العاده سایپا | فروش ویژه سایپا
کد خبر: 35122

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد | جزئیات فروش فوق العاده سایپا

جزئیات کامل از فروش فوق العاده سایپا را در ادامه می خوانید .

 به گزارش رصدورزشی : فروش فوق العاده سایپا که متقاضیان زیادی دارد از امروز آغاز خواهد شد . جزئیات جدید و کامل از فروش فوق العاده سایپا را در ادامه می خوانید . پیش فروش سایپا فردا آغاز شد.

طرح پیش فروش سایپا ویژه دی‌۱۴۰۱ شامل ساینا S دوگانه سوز، کوییک، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد

برنامه ریزی برای نزولی کردن نمودار قیمت بازاری خودرو در دستورکار قرار گرفت.خودروسازی سایپا بزرگترین طرح فروش خود در سال جاری را استارت می زند. این خودروساز  از روز پنجشنبه (22 دی ماه سال جاری) تا پایان روز یکشنبه (25 دی ماه 1401) 70 هزار دستگاه از محصولات خود را در قالب طرح پیش فروش عرضه خواهد کرد.

 

جزئیات پیش فروش سایپا

سایپایی ها در این طرح پیش فروش سه مدل کوییک و یک مدل ساینا را از سبد محصولاتی خود بیرون کشیده و در دسترس متقاضیان قرار می دهند.

آن طور که از اطلاعیه سایپایی ها مشخص است سه مدل کوییک عبارتند از کوییک مدل GX با گیربکس دستی، کوییک Rمدل GX و کوییک R با گیربکس اتوماتیک سه کوییکی است که خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص در بزرگترین طرح پیش فروش 1401 خود عرضه خواهد کرد.

کوییک GX را می توان به عنوان محصول جدید این خودروساز مورد توجه قرار داد. این خودرو از یک موتور ارتقایافته M15GSI استفاده می کند این موتور براساس موتور M15 تیبا توسعه یافته است. البته سایپایی ها مشخص نکرده اند کوییک های R با چه ترکیب رنگ هایی قرار است عرضه شوند. دیگر محصول حاضر در این طرح فروش سایپا، ساینا S دوگانه سوز است. این محصول دو گانه سوز را هم به نوعی می توان در صف محصولات جدید این خودروساز قرار داد.

 

سایپایی ها اعلام کرده اند متقاضیان برای کوییک R با گیربکس اتوماتیک باید حدود 148 میلیون و 600 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب این خودروساز واریز کنند.

متقاضیان برای ثبت نام کوییک R مدل GX با گیربکس دستی به حول و حوش 117 میلیون و 600 هزار تومان احتیاج دارند. همین خودرو به صورت تک رنگ نیز با پیش پرداختی نزدیک به 112 میلیون و 600 تومان در دسترس متقاضیان است. ساینا S دو گانه سوز نیز با پیش پرداختی حدود 114 میلیون و 200 هزار تومان در این طرح فروش حضور دارند.

سایپایی ها اعلام کردند تمام خودروهای پیش فروش شده را دربازه شهریورماه تا بهمن ماه سال آینده به خریداران تحویل خواهند داد. الباقی مبلغ نیز بر اساس قیمت روز در زمان تحویل محاسبه و از متقاضیان دریافت خواهد شد.

با توجه به شرایط حاکم بر بازار خودرو به نظر می رسد سیاست گذار خودرویی به سایپایی ها تکلیف کرده اند با عرضه گسترده محصولات خود به صورت پیش فروش به جنگ نوسانات قیمتی موجود در بازار بروند.

این طرح فروش برای متقاضیان عادی و همچنین در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دارد.

 

شرایط پیش فروش 4 خودروی سایپا

مرحله جدید پیش فروش سایپا از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

 

پیش فروش سایپا

متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ میتوانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.​

داشتن گواهینامه و محدودیت خرید ۴۸ ماهه در این بخشنامه اعمال می‌شود.

 

عرضه ۷۰ هزار خودرو در طرح جدید فروش سایپا

بر اساس این گزارش، حسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش سایپا هم از عرضه ۷۰ هزار دستگاه انواع محصولات این گروه در قالب طرح پیش فروش شامل مشتریان عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای پاسخگویی به درخواست خرید متقاضیان خبر داد.

 

شرایط پیش فروش سایپا

در حالیکه ابتدای همین هفته، گروه سایپا طرح فروش فوق‌العاده دو محصول کوییک و کوییک R ویژه متقاضیان عادی و ویژه مادران را برگزار کرد، حال در پایان هفته قصد دارد که چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای همین متقاضیان (عادی و مادران) اجرایی کند.

این خودروساز حالا از فردا پیش‌فروش یکساله چهار محصول شاهین، ساینا S اتوماتیک، ساینا S دوگانه‌سوز اتوماتیک و وانت ۱۵۱ را آغاز کرده‌ است.

موعد تحویل خودروهای شاهین و وانت ۱۵۱ تیر الی مهر ماه ۱۴۰۲ و برای خودروهای ساینا S اتوماتیک، ساینا S دوگانه‌سوز اتوماتیک اردیبهشت الی مهر ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

 

نحوه ثبت نام پیش فروش

مهلت ثبت‌نام نیز برای متقاضیان عادی تا تکمیل ظرفیت محصولات و برای طرح مربوط به پیش ثبت‌نام طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران دارای دو فرزند) سه روز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است که در طرح ویژه مادران، پیش‌ثبت‌نام صورت می‌گیرد و پس از تایید مادران حائز شرایط امکان ثبت‌نام (مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم به‌ بعد آن‌ها از تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به‌ دنیا آمده باشد)، امکان ثبت‌نام نهایی فراهم و واریز وجه مسیر خواهد شد.

در این مرحله از پیش‌فروش محصولات خودروساان، تنها سن ۱۸ سال و ارائه گواهی‌نامه معتبر و هر کدملی یک دستگاه لحاظ می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yj7lm