جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 12:04
مارال فرجاد | عشق مارال فرجاد | ازدواج مونا فرجاد
کد خبر: 35032

مقایسه تیپ زمستونی مونا و مارال فرجاد | مارال خوشتیپ تره یا مونا؟+عکس

عکس جدید مونا و مارال فرجاد در اینستاگرام سوژه رسانه ها شد .

مارال و مونا فرجاد بازیگران باتجربه و خواهران هنرمند و دوقلوی سینما و تلوزیون هستند مارال و مونا فرجاد شباهت زیادی به یکدیگر دارند پدر آن ها جلیل فرجاد از هنرمندان مطرح و پیشکسوت عرصه سینماست در ادامه عکس دیده نشده از تیپ زمستونی مارال و مونا فرجاد را می بینید . مارال و مونا فرجاد از بازیگران باتجربه ای هستند که در دو ژانر کمدی و جدی ایفای نقش کرده اند . 

مارال فرجاد

مبارزه دشوار مارال فرجاد با بیماری سرطان / عکس

ماجرای درباره دست و پنجه نرم کردن مارال فرجاد با بیماری سرطان سوژه خبرنگار مجله‌ی گِلَمور در مجارستان شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم... بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت... تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.»

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تآتر و سینما و تلویزیون ـ با خبرنگارِ مجله‌ی گِلَمور در مجارستان است که روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ "زنِ قوی" سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است. آن‌چه برای آن‌ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر ـ که چهره و اندامش مهم‌ترین ابزارِ حرفه‌اش هستند ـ در رویارویی و مبارزه با سرطان است.

مارال فرجاد سالِ گذشته دچارِ این بیماری شد و پس از طیِ مراحلِ سختِ درمان، اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیلِ درمان دوباره به صحنه و پرده‌ی سینما بازگردد.

مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است .اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. تا به حال در چندین نمایش و مجموعه تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته از جمله آنها نمایشهای :باغ شب نما ، سلطان گداها ، زندگی جاری است و…. و مجموعه هایی چون :حلقه سبز ، روح مهربان و … و فیلمهایی مانند شام عروسی ، پسران آجری ، ماه عسل و…. ساده و دوست داشتنی.

مارال فرجاد

خانواده هنری مارال فرجاد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون داریم

مارال فرجاد

یوسف مرادیان و مارال فرجاد

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت :اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

مارال فرجاد

مونا و مارال فرجاد عزادار شدند/ عکس

منیژه افشاری، همسر جلیل فرجاد و مادر مونا و مارال فرجاد درگذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مونا و مارال فرجاد، بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری از مادرشان، منیژه افشاری از درگذشت او خبر دادند. 

مارال فرجاد که دست و پنجه نرم کردنش با بیماری سرطان به تازگی سوژه خبرنگار مجله‌ی گِلَمور در مجارستان شده بود با انتشار عکسی از خود در کنار مادرش، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «مامان قشنگم، مامان منیژه جونم، رفتی؟ مامان قشنگم، من دارم خوب می‌شم. بهم گفتی خوب می‌شی نترس. پس چرا تو این شرایط من رو ول کردی.» 

مونا فرجاد نیز با انتشار عکس مادرش، چنین نوشت: «گرچه جوان نبود اما به همین جوانی بود و اکنون که رفت جوانی ما را می‌نگریست... خداحافظ منیژه جونم.» 

مونا و مارال فرجاد، فرزندان جلیل فرجاد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که به تازگی با نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه روی صحنه رفت و زنده‌یاد منیژه افشاری هستند. 

مارال فرجاد

رابطه پدر ودختری

باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد.

مارال فرجاد

ازدواج و همسرش

 مارال فرجاد ازدواج کرده است و متاهل می باشد

مارال فرجاد

شروع فعالیت

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن 3 سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال 1370 به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

مارال فرجاد

تجربه سینما و تلویزیون

فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال 1384 با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریال تا صبح (مستانه) در سال 1385 بطور رسمی واردقاب تصویر شد.

مارال فرجاد

تنها به عنوان بازیگر طنز شناخته نشویم

مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد :سال 79 یا 80 کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم !

مارال فرجاد

غافلگیر کردن مهران مدیری در دورهمی

در همین ابتدای برنامه مارال و مونا فرجاد یک سورپرایز برای مهران مدیری داشتند و عکسی از مراسم ازدواج مهران مدیری در سریال باغ گیلاس را تقدیم او کردند که در این عکس خودشان دو دختربچه کوچک بودند.

 

علت کم کاری جلیل فرجاد

مهران مدیری ضمن دعوت از جلیل فرجاد برای حضور در برنامه پرسید چرا آقای فرجاد کم کار شده است ؟ مونا ادامه داد شاید چون پیشنهاد خوبی نداشته است، کمتر کار تصویری انجام داده اند اما پدرم مشغول تئاتر و کار دوبله هستند


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egvz9