دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 08:01
تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی ادارات کرج | تعطیلی ادارات ایران
کد خبر: 35021

تعطیلی ادارات و مدارس این استان تا آخر هفته | ادارات کدام استان تعطیل شدند

براساس اعلام استانداری خراسان رضوی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱) همه مراکز آموزش عالی و ادارات و بانک‌ها تعطیل است.

با شدت گرفتن بارندگی ها و بارش برف در مناطقی از کشور تعطیلی ادارات و مدارس را در برخی از استان ها داشته ایم. تعطیلی ادارات و مدارس استان خراسان رضوی بر اساس تصمیم استانداری این شهر به پیشنهاد ستاد انرژی استان تصویب شد. با توجه به سر شدن شدید و بارش در این استان به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی تصمیم تعطیلی ادارات و مدارس تصویب شده است.

بر این اساس مهدهای کودک ها، مدارس استان خراسان رضوی در کلیه مقاطع تحصیلی ازروز سه شنبه بیستم دیماه تا پایان هفته تعطیل و فعالیت های آموزشی بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

در این خبر آمده است فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۱ و۲۲ دی ماه به صورت دورکاری خواهد بود.


ادارات استان اردبیل فردا (چهارشنبه) دورکاری می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از دورکاری تمام دستگاه‌های اجرایی این استان در روز چهارشنبه خبرداد.

در این طرح دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان استثنا بوده و دایر خواهند بود. 

 

ادارات و مدارس استان کردستان ۲ روز تعطیل شد

با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا، ادارات، مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته تعطیل شد.

 

ادارات سمنان پنج شنبه تعطیل است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین ستادمدیربت بحران استان سمنان: 

 تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان  به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنج شنبه ۲۲ دی تعطیل است.

 

 

شهرهایی که مدارس‌شان چهارشنبه ۲۱ دی مجازی شد

استان کردستان: مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته تعطیل شد.

استان خراسان رضوی: مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع تا پایان هفته تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.

استان خراسان جنوبی: ارائه تمام خدمات آموزشی و تربیتی مدارس خراسان جنوبی در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه غیرحضوری شد.

استان آذربایجان غربی: آموزش درمدارس استان چهارشنبه هفته جاری به علت کاهش محسوس دما غیر حضوری است.

استان آذربایجان غربی: مدارس استان در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

استان گلستان: مراکز آموزشی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی از فردا به مدت ۳ روز تعطیل خواهند بود.

استان زنجان: فردا چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه همه مدارس مقطع ابتدایی در استان زنجان شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

استان اردبیل: در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری خواهد بود.

استان چهارمحال و بختیاری: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی،کودکستان و مهدهای کودک در استان در شبکه شاد و غیر حضوری خواهد بود و امتحانات داخلی مقاطع متوسطه به جز امتحانات نهایی لغو شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xo6rl