چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/18 06:00
سریال ونزدی | سریال ونزدی فصل دوم | پخش سریال ونزدی
کد خبر: 34940

فصل دوم سریال ونزدی کی منتشر می شود؟ | سریال ونزدی ادامه دارد؟

سریال هشت قسمتی و مطرح این روز‌های نتفلیکس «ونزدی» برای فصل دوم در نتفلیکس تمدید می‌شود.

سریال مطرح این روز‌های نتفلیکس «ونزدی» برای فصل دوم در نتفلیکس تمدید می‌شود. این سریال هشت قسمتی با تمرکز بر شخصیت اصلی خانواده آدام، از ۲۳ نوامبر پخش تلویزیونی خود را آغاز کرد.

نتفلیکس بعد از این اعلام کرد که این سریال در هفته اول نمایش خود توانست با ۳۴۱ میلیون ساعت در سریال‌های انگلیسی زبان رکورد جدیدی را ثبت کند. از آن زمان، این سریال با بیش از ۱.۲ میلیارد ساعت تماشا در ۲۸ روز اول، در میان دیگر رکورد‌های پخش سریال، تبدیل به دومین فصل بزرگ تلویزیون انگلیسی زبان در نتفلیکس شد.

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز در این سریال کمدی ترسناک بازی می‌کند. طبق توضیحات رسمی فصل اول، این سریال به سال‌های دانشجویی ونزدی در آکادمی Nevermore می‌پردازد. او تلاش می‌کند تا بر توانایی روانی در حال شکل‌گیری خود مسلط شود، یک کشتار هیولایی که شهر محلی را به وحشت انداخته را خنثی کند و راز ماوراء الطبیعی که ۲۵ سال پیش پدر و مادرش را درگیر کرده بود، حل کند.

در این سریال نیز کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز در کنار لوئیس گوزمن در نقش گومز و آیزاک اوردونز در نقش پاگزلی بازی کردند.

تیم برتون چهار قسمت اول را کارگردانی کرد و همچنین تهیه کننده اجرایی سریال است. بخش تلویزیونی MGM استودیوی این سریال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9avl