پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/10 03:35
مهراوه شریفی نیا | همسر مهراوه شریفی نیا |‌ عشق مهراوه شریفی نیا
کد خبر: 34640

توهین بازیگر معروف به مهراوه شریفی نیا |‌ دعوای مهراوه خانم بالا گرفت !

ویدیوی دیده نشده از مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام خبرساز شد .

مهراوه شریفی نیا بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مهراوه شریفی نیا در سریال های مختلف نقش های متفاوت بازی کرده است او در سریال کلاه پهلوی نقش زن شاه را نیز بازی کرده است مهراوه شریفی نیا یک بازیگر دهه ۶۰ می باشد که از بچگی در سینما حضور داشته است او پدر و مادر کاملا هنری دارد و محمدرضا شریفی نیا که پدر او می باشد از بازیگران نام آشنا برای سینما دوستان می باشد . 

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود. مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا به عنوان نقش اول ایفای نقش کرده است او در این سریال به کارگردانی جواد افشار نقش کیمیا را بازی می کرد که گریم سال های پیری این بازیگر در این سریال حسابی بحث برانگیز بود . 

او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است. مهراوه یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کر ی خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد. مهراوه در فضای مجازی هم از فعالان جنبش سایبری سرخ علیه آبی هاست. مهراوه شریفی نیا اهل ورزش است و مجرد می باشد شایعاتی در مورد ازدواج مهراوه شریفی نیا سال ها مطرح شده است که هیچکدام صحت نداشته است . مهراوه شریفی نیا همواره مجرد بوده است اما خواهر او ملیکا شریفی نیا یک بار ازدواج کرده و از همسرش جدا شده است . مهراوه شریفی نیا سابقه همبازی شدن با خواهرش ملیکا را نیز دارد او در سریال آشپزباشی با خواهرش نقش دوخواهر را بازی می کردند این سریال به کارگردانی محمدرضا هنرمند از شبکه یک پخش می شد که در آن پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا نیز حضور داشتند. 

مهراوه شریفی نیا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9abd