پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/07 09:50
علی دایی | ازدواج علی دایی | همسر علی دایی
کد خبر: 34541

همسر جنجالی علی دایی کیست ؟ | اختلاف سنی همسر علی دایی با خودش

ماجرای مونا فرخ آذری همسر علی دایی در اینستاگرام مثل بمب صدا کرد .

مونا فرخ آذری همسر علی دایی می باشد . مونا فرخ آذری همسر علی دایی است که در حوزه جواهرات نیز فعالیت دارد . در ادامه چکیده ای از بیوگرافی مونا فرخ آذری را می خوانید .

مونا فرخ آذری همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. مونا فرخ آذری کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است و چند سال پیش جواهر فروشی به نام «گالری نور» را افتتاح کرد.

  ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال ۱۳۸۴ در مصاحبه‌ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت:همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می‌باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می‌باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می‌باشد، او هشت سال از من کوچک‌تر است.

علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی پور درباره مسائل مختلف زندگی شخصی و فوتبالی خود و ارتباط با همسرش گفت: همسرم در زندگی مشاوره‌های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می‌شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است.

مونا فرخ آذری

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می‌خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

همسر علی دایی وقتی با دخترش سوار بر هواپیما به سمت دوبی پرواز کرده بود بخاطر ممنوع الخروجی از نیمه راه بازگردانده شد و هواپیما با فرود در جزیره کیش مونا فرخ آذری و دخترش را پیاده کرد.گفته شده علت ممنوع الخروجی این زن حمایت از اعتصابات بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdgv9