چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/04 08:51
بازی پرسپولیس و پیکان یکشنبه 4 دی
کد خبر: 34431

گزارش بازی پرسپولیس و پیکان/ نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و پیکان

دو تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

 به گزارش رصدورزشی :تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و سیزدهمین دیدار خود را در لیگ برتر برگزار کردند. دو تیم در این رقابت به تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیازات بازی در هوای سرد تهران میان سرخ‌پوشان و خودروسازان تقسیم شود.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم پیکان با لباس‌های سرمه‌ای رنگ در زمین حاضر شدند. قرمزپوشان آغازگر نیمه اول این بازی بودند. دو تیم در این دیدار با آمادگی کامل، نوید بازی جذابی را دادند و در دقیقه 5 امید عالیشاه می‌رفت تا با دروازه‌بان پیکان تک به تک شود که داور بازی را به نشانه برخورد توپ با دست عالیشاه متوقف کرد. در دقیقه 8 پرسپولیس حمله خوبی را تدارک دید که ارسال توپ با مشت فرهاد مجد، گلر پیکان دفع شد. دقیقه 10 حرکت پیکانی‌ها یک فرصت خوب برای بازیکن این تیم خلق کرد که شوت محمدحسین فلاح به تیرک پشت دروازه برخورد کرد. دقیقه 14 شوت بازیکن پیکان با اختلاف بسیار زیاد از روی دروازه میزبان به بیرون رفت. دقیقه 15 حمله مهدی ترابی به طرف دروازه پیکان، توسط مدافع میهمان مهار شد. خط دفاع پیکان تا دقیقه 17، سه بار بازیکنان سرخ‌پوش را در تله آفساید خود قرار دادند.

در دقیقه 19 سعید صادقی مانع ارسال بازیکن پیکان شد و یک کرنر از راست برای پیکان به وجود آمد. سانتر پیکانی‌ها در یک رفت و برگشت با مصدومیت جزیی مرتضی پورعلی‌گنجی از ناحیه سر همراه شد. در دقیقه 23 پیکان از سمت چپ به یک ضربه ایستگاه رسید. ارسال توپ با دفع مدافع به کرنر تبدیل شد. در دقیقه 28 پرسپولیس حملات خود را چندین بار از جناحین تکرار کرد و در ادامه، شوت میلاد سرلک با پای چپ توسط گلر پیکان مشت شد. در دقیقه 31 امیری توسط بازیکن پیکان متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته برای سرخ‌پوشان کرد. ارسال ترابی توسط دروازه‌بان پیکان مهار شد. در دقیقه 33 در برخوردی که بین گولسیانی و تمیروف اتفاق افتاد، داور یک ضربه کاشته برای پیکان و یک کارت زرد به مدافع قرمزپوش نشان داد. ضربه فلاح از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقیقه 35 پاس خوب و عمقی ترابی در شش قدم پیکان به اسماعیلی‌فر رسید که شوت این بازیکن، توسط فرهاد مجد مهار شد. دقیقه 37 پیکان از جناح راست به یک ضربه کاشته رسید. ارسال بازیکن سرمه‌ای پوش توسط قرمزپوشان دفع شد و بازی به جریان افتاد. در دقیقه 44 در پی حملات پرسپولیس، مهدی ترابی در محوطه جریمه پیکان متوقف شد اما داور ادامه بازی را اعلام کرد. داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه 46 حرکت و ضربه نعمتی به یک کرنر از سمت راست تبدیل شد. ارسال ترابی با ضربه سر مدافع پیکان دور شد و بازی به جهت مصدومیت بازیکن پیکان از ناحیه سر متوقف شد. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دو تیم در نیمه دوم بدون تغییر وارد زمین شدند و سرمه‌ای‌پوشان آغازگر این نیمه بودند. در دقیقه 51 حرکت امید عالیشاه در جناح راست و ارسال او با پای چپ در دستان گلر پیکان جای گرفت. در دقیقه 52 حمله قرمزپوشان این بار با ضربه نهایی بازیکن میزبان همراه شد که توپ توسط گلر پیکان دفع گردید. در دقیقه 54 شوت پای چپ لطفی بازیکن پیکان از کنار دروازه بیرانوند گذشت. در دقیقه 56 پرسپولیس توسط مهدی ترابی دست به ضدحمله زد و ضربه اسماعیلی فر از روی دروازه پیکان عبور کرد. در دقیقه 57 پیکان آهنگ دروازه پرسپولیس کرد و در شش قدم میزبان، ضربه بازیکن این تیم در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه 58 امید عالیشاه جای خود را به عبدی داد. محمد عمری به جای اسماعیلی فر و سروش رفیعی جایگزین کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس شدند. در دقیقه 59 شوت پای چپ مهدی ترابی از کنار دروازه پیکان گذشت. پس از تعویض امید عالیشاه، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به دست وحید امیری بسته شد. در دقیقه 64 ابراهیم صالحی، کاپیتان پیکان در پی خطا روی پورعلی گنجی از داور کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه 74 سرخ‌پوشان حمله‌ای دیگر را در دستور کار قرار دادند و به یک کرنر رسیدند. ارسال کرنر هم بازی را به جریان انداخت. پیکان دست به تعویض زد و تمیروف را با بازیکن خارجی دیگر عوض کرد. در دقیقه 75 حامد پاکدل به جای سعید صادقی برای پرسپولیس وارد زمین شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9dam