پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 07:21
دربی | دربی تهران | استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 34220

استقلال مطرح ترین مهاجم خود را از دست داد | دربی تهران بدون حضور این افراد

بازیکن مطرح و تاریخ ساز استقلال دربی را از دست داد

در کمتر از چند ساعت مانده به شروع دربی در ورزشگاه آزادی خبری مبنی بر مصدومیت و نرسیدن مهاجم مطرح استقلال به این مسابقه به دستمان رسید. رودی ژستد مهاجم فرانسوی تیم استقلال که توانست با زدن گل در دربی قبلی تاریخ سازی کند و بعد از 53 سال به مهاجم خارجی استقلال تبدیل شد که توانسته است در دربی گلزنی کند

دربی

طلسم گل نزدن بازیکنان خارجی استقلال در دربی پایتخت، سرانجام و پس از 53 سال، در آخرین شهرآورد میان 2 تیم شکسته شد. رودی ژستد مهاجم فرانسوی الاصل و اهل کشور بنین، بازیکنی است که نامش برای همیشه در تاریخ مصاف های دو تیم به ثبت رسیده است.

این مهاجم بلند قامت که تابستان سال گذشته و با نظر فرهاد مجیدی از پانه‌تولیکوس یونان به استقلال آمد، تا پیش از برگزاری دربی برگشت فصل قبل و در طول رقابت های لیگ برتر تنها 2 مرتبه موفق به گلزنی شده بود که البته یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بود.

با این وجود، ژستد که در دقیقه 79 و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، از ارسال دقیق و دیدنی صالح حردانی نهایت استفاده را برد و با یک پرش بلند و دیدنی، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا یکی از حساس ترین گل های فصل آبی پوشان توسط این بازیکن به ثمر رسیده باشد.

چنانچه استقلال آن بازی را واگذار می کرد، اختلاف 6 امتیازی آبی پوشان با پرسپولیس به عدد سه می رسید و آنگاه رسیدن به عنوان قهرمانی دشوارتر می شد که این گل تاریخی و فراموش نشدنی، فاصله 2 تیم در صدر جدول را حفظ کرد و در نهایت نیز استقلال توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

حالا استقلال در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود، که رودی ژستد با یک فصل حضور در این تیم، پس از پایان فصل گذشته از جمع آبی پوشان جدا شد و تا به امروز نیز بدون تیم مانده و هنوز باشگاهی را برای ادامه دوران حرفه ای خود انتخاب نکرده که در نوع خود عجیب به نظر می رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wznwv