پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 04:15
دربی | دربی تهران | ترکیب پرسپولیس | ترکیب پرسپولیس در دربی
کد خبر: 34208

ترکیب تیم پرسپولیس پیش از دربی لو رفت | جای خالی لوکادیا و دیاباته با چه کسانی پر می شود؟

از هفته 12 لیگ برتر امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت

به گزارش رصدورزشی: در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و استقلال امروز _ سه‌شنبه بیست‌ونهم آذرماه_ در ورزشگاه آزادی ساعت 17:30 به مصاف هم خواهند رفت. دربی همیشه یکی از جذابترین بازی های لیگ ایران بوده است و توقع می رود دربی 99 نیز یکی از جذابترین بازی های لیگ باشد. البته لازم به ذکر است این بازی بدون حضور تماشاچی برگذار خواهد شد.

هر دوتیم پیش از این دیدار حواشی بسیاری را پشت سر گذاشتند اما قرمزپوشان پایتخت با بحران کمبود مهاجم روبه‌رو شدند که برای آن‌ها غیرمنتظره بود، به همین دلیل در ترکیب اصلی پرسپولیس شاهد تغییراتی خواهیم بود.

گلر تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند خواهد بود.

مدافعان تیم پرسپولیس: در پست دفاع یحیی گل محمدی باز از ولی انتظار می رود همان مدافعان همیشگی را به زمین بفرستد. در پست دفاع تیم پرسپولیس می تواند تغییرات زیادی را ایجاد کند اما زوج ولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی تا اینجای کار یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را تشکیل داده‌اند و پورعلی‌گنجی نیز پای ثابت تیم ملی بوده است.

همچنین برای پست مدافع کناری به احتمال فراوان، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی سمت راست و چپ پرسپولیس را برای شهرآورد تهران پر کنند

هافبک تیم پرسپولیس: تا پیش از تعطیلی طولانی‌مدت لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در سه بازی آخر خود علاوه بر استفاده از سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا که از هافبک‌های باتجربه پرسپولیس محسوب می‌شوند، سینا اسدبیگی را هم در خط میانی قرار می‌داد تا به واسطه خلاقیت هافبک جوان خود و تجربه رفیعی و کامیابی‌نیا، در نبردهای میانه میدان پیروز باشد و از یک سو هم وینگرهایی همچون صادقی و ترابی به خوبی در موقعیت بازی‌سازی قرار بگیرند. بنابراین به احتمال فراوان مقابل استقلال نیز شاهد حضور این سه بازیکن در پست هافبک خواهیم بود.

مهاجم های تیم پرسپولیس:بعد از حواشی اخیر و از دست دادن مهاجم های خارجی و موفق تیم انتظار می رود تیم پرسپولیس با مشکلاتی روبرو شود اما این تیم مهاجم قدرتمند دیگری به نام عبدی را نیز در اختیار دارد. در غیاب دیاباته و لوکادیا احتمالاً مهدی عبدی به عنوان تک‌مهاجم قرمزپوشان راهی میدان می‌شود و سعید صادقی و مهدی ترابی به عنوان وینگر او را یاری خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، سعید صادقی، مهدی ترابی و مهدی عبدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egexp