پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 09:05
سرنا امینی
کد خبر: 32083

ناگفته های سرنا امینی از استوری غمگینش | سرنا دلتنگ اصغر است

ناگفته های سرنا امینی از استوری غمگینش حاشیه شد.

سرنا امینی متولد 28 دی ماه 1372 در مشهد ، واینر و چهره اینستاگرامی است. تحصیلکرده رشته عکاسی دیجیتال می باشد که با ویدیوهای طنز در فضای مجازی مشهور شد و حالا پیشنهاد بازیگری حرفه ای دارد و یک مادر هم است. ناگفته های سرنا امینی از استوری غمگینش حاشیه شد.

سرنا امینی

او فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد، خواهرش سلین امینی میکاپ آرتیست می باشد. فعالیت خود را از سال 1398 وقتی 26 ساله بود با ساخت دابسمش از کارهای فردین جهانشیری هنرمند تربت حیدریه شروع کرد که آن زمان تنها 24 نفر فالوور داشت.

سرنا امینی

سرنا امینی واینری از 26 سالگی

فعالیت خود را از سال 1398 وقتی 26 ساله بود با ساخت دابسمش از کارهای فردین جهانشیری هنرمند تربت حیدریه شروع کرد که آن زمان تنها 24 نفر فالوور داشت.

در ادامه با تشویق خانواده ، ساخت کلیپ را شروع کرد تا اینکه چند ماه بعد با فالوورهای میلیونی چهره اش شناخته تر شد.

سرنا امینی

مربی ایروبیک

قبل از شروع به ساخت ویدیوها در اینستاگرام ، بعنوان مربی ایروبیک تدریس می کردم و راستش همیشه حسرت اینکه بازیگر بشوم را داشتم.

هر وقت یک فیلم و سریالی می دیدم همیشه می گفتم ای وای نشد که منم بازیگر بشوم که با دیدن ویدیوهایی که تو اینستاگرام وایرال می شد گفتم چرا من نه ؟!

ازدواج و پسر سرنا امینی

سرنا امینی چند سال پیش ازدواج کرده و در برخی ویدیوها هم ، همسرش حضور دارد و ثمره این زندگی مشترک یک فرزند پسر می باشد.

نحوه آشنایی سرنا امینی با همسر

زمانی که توی عکاسی کار می کردم یه خانمی برامون کار طراحی عکس عروس و داماد انجام می داد که اون خانمه همسایه شوهر اینا بودند ، از طرف ایشون کاملا سنتی به خانواده همسرم معرفی شدم و به خواستگاریم آمدند و بعد از دو سه جلسه ، ازدواج کردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3koxja