پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/02 11:51
نتیجه بازی آلمان و ژاپن
کد خبر: 32034

نتیجه بازی آلمان و ژاپن در جام جهانی قطر/گزارش بازی ژاپن و آلمان

تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند.

نخستین دیدار گروه E بیست و دوآلمان و زاپنمین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.

 

سامورایی های منظم که در ادوار گذشته هم نمایش های خوبی در جام جهانی داشتند در نیمه اول یک گل در دقیقه ۳۳ و توسط ایلکای گوندوگان از حریف خود دریافت کردند و در دقایق پایانی نیمه اول گل دوم را هم خوردند اما این گل به نشانه آفساید مردود اعلام شد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر ژرمن ها به پایان برسد.

آلمان و زاپن

در نیمه دوم اما شرایط نماینده آسیا متفاوت شد و این تیم با شهامت بیشتری به سمت دروازه آلمان حمله کرد و بعد از آنکه موفق شد در دقیقه ۷۵ توسط ریتسو دوآن به گل تساوی دست پیدا کند، به ضد حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۸۳ توسط تاکوما آسانو به گل دوم دست پیدا کرد.

ژاپن دومین تیم آسیایی است که توانست در بیست و دومین دوره جام جهانی شگفتی رقم بزند و یکی از مدعیان قهرمانی را شکست دهد.

آلمان و زاپن

پیش از این تیم ملی فوتبال عربستان در جدال با آرژانتین پرستاره به برتری ۲ بر یک دست پیدا کرد و اولین شگفتی بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را رقم زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jewzk