چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 08:26
حسین حسینی
کد خبر: 31875

حسین حسینی کیست؟/ بیوگرافی حسین حسینی گلر جایگزین بیرانوند

با بیوگرافی حسین حسینی ، عکس های حسین حسینی و همسرش ، زندگینامه حسین حسینی و همسرش ، اینستاگرام حسین حسینی، زندگی شخصی و تحصیلات حسین حسینی با ما همراه باشید .

سید حسین حسینی بازیکن محبوب استقلالی است . سید حسین حسینی در استقلال چهره شد و از جوانان در این تیم حضور داشت او مدتی به ملوان رفت و دوباره به استقلال برگشت تا پیراهن این تیم را بپوشد . سید حسین حسینی به این تیم وفادار بوده است و در استقلال به عنوان قهرمانی حذفی و لیگ برتر نیز رسیده است . 

3384143

زندگینامه حسین حسینی

حسین حسینی دروازه بان فوتبال متولد 9 تیرماه سال 1371 ، اهل شیراز است . او که در اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر جایگزین علیرضا بیرانوند شد در کمال ناباوری 6 گل از تیم ملی انگلستان دریافت کرد .

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر 2022 به سرمربیگری کوروش کیروش و به کاپیتانی احسان حاج صفی به مصاف رقبای خود رفته است.

 

قد حسین حسینی

حسین حسینی با قد 192 سانتی متر در دروازه بان تیم استقلال و تیم ملی فوتبال ایران قرار می گیرد. او در میان هوادارانش به عقاب آسیای فعلی شهرت گرفته است.

بیوگرافی-سید-حسین-حسینی

از بازیکنی تا دروازه بانی

حسین حسینی در ابتدا در زمین بازی کرده و پس از آن به سمت دروازه بانی کشیده شده است .

 

الگوی فوتبالی

حسینی الگوی فوتبالی را بوفون معرفی کرده است .

 

از هافبکی تا دروازه بانی

حسینی فوتبال را از سال 1386 با جوانان برق شیراز آغاز کرد . او که آن زمان 15 ساله بود در موقعیت هافبک راست بازی می کرد که به پیشنهاد مربی سابقش آقای راستی دروازه بان شد و مسیر زندگی فوتبالی اش به کل تغییر کرد .

سه سال بعد در 18 سالگی به تیم بزرگسالان برق شیراز رفت اما بیشتر از دو بازی نتوانست درون دروازه بایستد .. سپس در سال 91 به عنوان دروازه بان دوم به تیم استقلال پیوست.

حسینی بعد از حضوری کوتاه در استقلال برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان انزلی پیوست و به مدت دو سال در این تیم بازی کرد . او به مدت دو سالی که در این تیم بود 27 بازی انجام داد.

پس از پایان خدمت سربازی در فصل 96-95 و بر اساس قراردادش به استقلال تهران بازگشت . در این فصل علیرضا منصوریان به این گلر جوان ، فرصت دروازه بانی استقلال تهران را در دو بازی حساس در نیم فصل داد. بدین ترتیب، حسین حسینی در مقابل تیم نفت تهران جایگزین رحمتی شد و با واکنش های زیبایش دروازه اش را بسته نگه داشت .

پس از رفتن منصوریان و جایگزین شدن شفر در تیم استقلال ، سیدحسین حسینی جای مهدی رحمتی ( کاپیتان استقلال) را گرفت و خیلی زود توانست توجهات را به خود جلب کند.

140102310957011225361974

شکستن رکورد عابدزاده

حسینی یک هفته پس از قبت رکورد بیشترین دقایق کلین شیت در لیگ برتر 97-96 به نام خود، رکوردهای دیگری هم ثبت کرد . حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود تا دقیقه 1 بازی استقلال و سایپا در 22 دی 96 از رکورد 802 دقیقه گل نخوردن احمد رضا عابدزاده عبور کرد .

حسینی همچنین تا دقیقه 56 این مسابقه گل نخورد تا علاوه بر شکستن رکورد ناصر حجازی با 837 دقیقه گل نخوردن پیاپی ، موفق شد رکورد 844 دقیقه ای بهرام مودت را بشکند تا با ثبت بیشنری دقایق متوالی کلین شیت در میان دروازه بانان ایرانی تاریخ ساز شود .

سیدحسین پس از درخشش در تیم ملوان انزلی در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد . وی پس از درخشش در استقلال در اردوی داخلی در تهران قبل از بازی دوستانه با پاناما توسط کی روش دوباره به تیم ملی دعوت شد اما در لیست نهایی برای اردوی اتریش نبود.

سید حسین حسینی در جام جهانی 2022 به همراه تیم ملی فوتبال کشور به قطر عازم شده است .

سید حسین حسینی

ازدواج و همسرد سیدحسین حسینی

سیدحسین حسینی ، بهار 96 به جرگه متاهلین پیوسته است. او دختری به نام مانلی دارد .

 

اینستاگرام

حسینی در اینستاگرام با آیدی hosseini21 فعالیت می کند.

بیوگرافی حسین حسینی گُلرِ جایگزین بیرانوند / از شکستن رکورد عابدزاده تا ...


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qarl