پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 03:04
جام جهانی قطر | جام جهانی قطر 2022 | جام جهانی قطر و تبلیغات مذهبی
کد خبر: 31827

مسلمان شدن طرفدار آمریکایی در جام جهانی قطر + فیلم

شبکه قطری از مسلمان شدن یکی از هواداران تیم ملی مکزیک در ایام مسابقات جام جهانی 2022 خبر داد.

جام جهانی قطر در بیست و دومین دوره از سری مسابقات جام جهانی در تاریخ 29 آبان شروع شده است و تا اینجای کار که تنها دو روز از شروع این مسابقات می گذرد حواشی زیادی داشته است. در روز اول باخت تیم ملی قطر در مقابل اکوادور شوک بزرگی به میزبان وارد کرد. در روز دوم این مسابقات نیز در بازی اول تیم ملی کشورمان ایران به مصاف تیم ملی قدرتمند انگلیس رفت و با نتیجه سنگین 6 بر 2 شکست خورد.

 قطر با میزبانی از جام جهانی 2022 از این فرصت به نحو احسن برای اشاعه فرهنگ اسلامی استفاده می کند. یکی از حرکت های دولت قطر در این ایام دعوت کردن از داعیان سرشناس اسلام در جهان است تا بتوانند از این فضای برای دعوت به اسلام استفاده کنند.

در جدیدترین خبر در این زمینه شبکه «الکاس» قطر با انتشار ویدئویی اعلام کرد یکی از هواداران تیم ملی فوتبال مکزیک توسط یکی از دعوت گران قطری به اسلام گروید.

در زیر می توانید مسلمان شدن این هوادار فوتبال مکزیک را تماشا کنید. قطر در ایام جام جهانی تمام قوانین اسلامی را رعایت می کند. ممنوعیت مشروبات الکلی، ممنوعیت نمادهای هم جنس گرایی و قطع کردن صدای موسیقی های جام جهانی در زمان نمازهای پنجگانه از جمله اقدامات تحسین برانگیز دولت قطر است.

منبع : فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qa5l