سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 03:11
جام جهانی قطر
کد خبر: 31705

ابتکار جالب فروشنده قطری با پرچم 32 تیم (عکس)

یک فروشنده قطری طی ابتکاری جالب پرچم 32 تیم حاضر در جام جهانی را به شکل یکی از لباس‌های سنتی این کشور تولید و به فروش گذاشته است.

قاره آسیا برای دومین بار در تاریخ، محل برگزاری جام جهانی قطر 2022 است؛ بعد از کره و ژاپن (2002) اینک قطر از قاره کهن، میزبان بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا شده است. این مسابقات از روز گذشته شروع شد و تب جام به اوج خود رسیده است.

از کوچه پس کوچه ها تا بازارهای کوچک و بزرگ شهرهای قطر، همگی حال و هوای جام جهانی به خود گرفته اند. محصولات سنتی و روتین همیشگی مورد استفاده هواداران و مواد غذایی، متنوع و جوابگوی همه فرهنگ هاست و در این میان یکسری چیزها هم به فروش می رسند که منحصر به فرد بوده و فقط می شود آنها را در قطر پیدا کرد.

کافی است گشتی در دوحه و دیگر شهرها بزنیم تا به کلی وسایل جالب و خاص بربخوریم. یکی از این وسایل در فروشگاهی در شهر دوحه به فروش می رسد. استوارت فرانکلین، عکاس گتی ایمیجز با حضور در این فروشگاه، تصاویری از آن گرفته و منتشر کرده که در نوع خود جالب توجه هستند.

جام جهانی قطر

در فروشگاه یاد شده، سرپوش‌های سنتی عربی را می بینیم که برخلاف همیشه و عرف معمول، به رنگ سفید نیست. این سرپوش‌ها در رنگ های مختلف و با طرح پرچم‌های 32 تیم حاضر در جام جهانی قطر تولید شده اند. به این ترتیب هواداران فوتبال که برای تماشای جام جهانی در قطر حضور یافته اند می توانند سرپوش‌هایی با طرح پرچم کشور خود تهیه کرده و در ورزشگاه حضور پیدا کنند. البته باید دید این ایده تا چه اندازه مورد استقبال هوادارانی قرار خواهد گرفت که شاید تا این لحظه هیچ گاه چنین لباسی را از نزدیک ندیده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axwyy