پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 03:07
کیان پیرفلک | مادر کیان پیرفلک | مراسم کیان پیرفلک
کد خبر: 31466

صفحه اینستاگرام مادر کیان مسدود شده است

حیاتی گفت: در دیدار با مادر کیان پیر فلک او گفته که دسترسی به صفحه اینستاگرامش مسدود شده و حتی به موبایلش هم دسترسی ندارد. ولی الله حیاتی در یک برنامه تلویزیونی به نقل از مادر کیان پیر فلک شهید حادثه تروریستی ایذه گفت: صفحه اینستاگرام من مسدود شده و دسترسی به فضای مجازی و موبایل ندارم.

او طی دیداری که با زینب مولایی داشته افزود که مادر کیان پیرفلک همچنین از دادستان خواسته از کسانی که با استفاده از صفحه او صحبت‌هایی نادرست را نقل می‌کنند برخورد شود.

آقای حیاتی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به دیدارش با سایر خانواده‌های حادثه تروریستی ایذه گفت: همه خانواده‌ها نظرشان این است که باید تروریست‌ها شناسایی و به سزای اقدامات خود برسند و در همین راستا نیز تمامی مقامات در تلاشند که همه مسببان این حادثه را شناسایی کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان یادآور شد که حادثه تروریستی ایذه ناگهانی نبود و از شب قبل نیز برای آن برنامه ریزی‌هایی صورت پذیرفته بود که موتور سوران پیشتر سعی کردند دوربین‌های اطراف را از کار بیندازند.

به گفته این مقام مسئول عمده افراد دستگیر شده مرتبط با حادثه تروریستی ایذه سابقه انجام جرایم خشن دارند و تلاش‌ها برای دستگیری سایر عوامل و مسببان حادثه ادامه دارد.

ولی الله حیاتی با بیان اینکه خانواده شهدا خواستار دستگیری و برخورد جدی با عاملان این حادثه هستند نسبت به بهره برداری از خانواده داغدیده این حادثه ابراز نگرانی کرد که آن‌ها نیز از این مسئله ناراحت هستند.

عصر روز چهارشنبه مقارن ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه موتور سواران ماموران را به رگبار بستند که ۵ نفر شهید شدند و ۱۰ نفر مجروح شدند.

بین مجروهین ۲ نفر از نیرو‌های نظامی حضور داشتند که شهید شدند.

موتور سواران با گلوله جنگی شلیک کردند و افراد رهگذر که در کنار خیابان در حال عبور بودند مورد هدف قرار گرفتند.

کیان پیرفلک

بدون شک 25 آبان 1401 یکی از غم انگیزترین روزهای تاریخ ایران و خوزستان بود، روزی که کودک 9 ساله ایذه ای کیان پیرفلک به طرز ناجوانمردانه ای به ضرب گلوله به شهادت رسید. نگهداری جسد بی جان او در خانه با یخ توسط خانواده اش یکی از ناراحت کننده ترین صحنه هایی بود که دل هر دردمندی را به درد می آورد.

بیوگرافی کیان پیرفلک در ایذه خوزستان​

کیان پیرفلک کودک متولد 1392 در شهرستان «ایذه» خوزستان می باشد، که ویدیوهای منتشر شده از او نشان می دهد عاشق خلبانی است.

او علاوه بر خلبانی، می خواست یک روزی مخترع شود و عضو تیم رباتیک هم بود.

نحوه شهادت کیان پیرفلک در ایذه خوزستان

در ویدیو منتشر شده از پیکیر خونین کیان، یکی از نزدیکانش توضیح می دهد او زمانی که سوار بر خودروی پدر در حال عبور از خیابان بود از چهار طرف مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته می شود.

روایت صدا و سیما اینگونه است؛ تروریست ها ساعت 17:30 روز چهارشنبه در سایه اغتشاشات و هرج و مرج، چندین رهگذر و مردم عادی را به رگبار بستند  در این حادثه تروریستی 7 تن از شهروندان از جمله کیان 9 ساله به شهادت رسیده و 8 تن دیگر مجروح می شوند پدربزرگ کیان می گوید، به قرآن می خواستند برن خونه شون که مورد هدف قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbzvb