جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/27 05:31
جام جهانی قطر | بانوان در جام جهانی قطر | قوانین جام جهانی قطر
کد خبر: 31438

دردسر بزرگ برای زنان در جام‌جهانی ۲۰۲۲/ زنان زندانی می‌شوند اگر ...

طبق آخرین اخبار زنانی که به قطر می‌روند باید شانه‌ها و زانوهای خود را بپوشانند، در غیر این صورت با جریمه و یا حتی زندان روبه‌رو خواهند شد.

جام جهانی قطر بیست و دومین دوره از رقابت های جام جهانی می باشد که در کشور امارات در حال برگذاری می باشد. جام جهانی قطر با حضور 32 تیم مطرح دنیا به صورت رسمی از روز 29 آبان ماه با بازی قطر و اکوادور برگذار می شود

 

وبسایت جام‌جهانی اعلام کرد که هواداران می‌توانند هرچه می‌خواهند بپوشند اما باید به قوانین کشور میزبان احترام گذاشته و لباس‌های بدن‌نما نپوشند.

قوانین حقوقی قطر نپوشاندن شانه و شکم و زانوها را جرم تلقی می‌کند. زنان خارجی (غیر قطری) مجبور به پوشیدن لباس سنتی قطر نیستند اما باید دامن‌ها و پیراهن‌های تا زیر زانو بپوشند و از نپوشاندن شکم و شانه‌های خود خودداری کنند زیرا با جریمه سنگین و یا حتی زندان روبه‌رو خواهند شد.

قانون پوشش شامل حال مردان هم می‌شود و مردان در قطر باید از درآوردن پیراهن در ملاءعام خودداری کنند، و تاپ‌های بدون آستین هم نپوشند.

هواداران باید این نکته را مد نظر داشته باشند که استادیوم‌ها مجهز به دوربین‌های قدرتمند هستند و اگر در صورت گرمای هوا یا دلایل دیگر پیراهن خود را دربیاورند بلافاصله شناسایی شده و دستگیر خواهند شد.

منبع : خبرورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nrxnv