جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 04:42
طرز تهیه | طرز تهیه انار پخته
کد خبر: 31377

دستور پخت انار پخته

طرز تهیه انار پخته برای سرماخوردگی و سرفه به روی گاز برای فصل سرما + طریقه مصرف

انار پخته یکی از بهترین آنتی بیوتیک های فصل سرما می باشد که شما می توانید با پختن این میوه پاییزی و زمستانی از خواص بسیار خوب آن بهرمند شوید. انار یکی از سالم ترین میوه ها در جهان می باشد که خود به تنهایی یک ضد ویروس و ضد تومور می باشد و منابع خوبی از ویتامین های مختلف را در خود جای داده است. در زمستان و پاییز که شروع بیشتر بیمارهای ویروسی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا و کرونا می باشد شما با خوردن این انار پخته می تواند به طور طبیعی و بدون نیاز به قرص و شربت سرفه های خود را کمتر کنید و دوره بیماری خود را کوتاه تر کنید. اما انار پخته به غیر از خواص آنتی اکسیدانی از مسدود شدن رگ ها در بیماران قلبی جلوگیری می کند و بیمار های عفونی را از بدن کم می کند و اگر شما دچار گوش درد و یا بینایی هستید با ترکیب انار و عسل می توانید آن را نیز درمان کنید. بهتر است انار پخته را برای ۳ شب امتحان کنید تا بیماری از بدن شما خارج شود، شما می توانید این انار پخته را به روی گاز یا در فر نیز تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه انار پخته را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه انار پخته به روی گاز

انار ۲ عدد

عسل ۱ ق غذا خوری

طرز تهیه انار پخته برای سرماخوردگی و ریه و سرفه ویژه فصل سرما

مرحله اول: پخت انار به روی گاز

ابتدا باید انار را شسته و روی یک شعله پخش کن روی گاز قرار دهید و برای۴۰ دقیقه صبر کنید تا انار کاملا پخته شود و یا می توانید برای آن که پوست انار تیره نشود و به خوبی دانه های انار له و پخته شود هر انار را داخل یک فویل پیچیده و به روی شعله پخش کن قرار دهید.

مرحله دوم: پخت انار در فر و سولاردم

می توانید انار را داخل فر قرار دهید به صورت ساده یا با فویل سپس روی دمای ۱۸۰ درج ۲۵ دقیقه زمان دهید تا پخته شود.

مرحله سوم: نحوه مصرف انار پخته

بعد از این که انار به خوبی پخته شد باید از داخل فویل خارج کنید و از وسط به دو نیم کنید و به کمک قاشق همه محتویات انار را داخل کاسه ریخته و میل کنید، به دلیل تکه های سفید انار ممکن است مزه تلخی داشته باشد بهتر است کمی عسل با آن مخلوط کنید و بعد سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه انار پخته + طریقه مصرف به روی گاز و فر

تا داغ است بهتر است انار را مصرف کنید.

در خوردن آن زیاده روی نکنید و ۳ شب پشت هم انجام دهید تا نتیجه را مشاهده کنید.

بهتر است انار را هر چندگاهی بچرخانید.

بهترین زمان برای مصرف انار پخته قبل از خواب می باشد و بعد از آن نباید چیزی مصرف شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axa9l